از مناسب‌سازی معابر تا بازسازی و رنگ آمیزی سطل‌های مکانیزه پسماند

عملیات مناسب سازی معابر و محورهای عبوری تا بازسازی و نگهداشت سطل‌های مکانیزه پسماند شهری در نواحی مختلف منطقه۱۴ از جمله ناحیه یک به درخواست شهروندان و با فوریت اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علی زیاری شهردار ناحیه یک منطقه با اشاره به اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است، گفت: بر این اساس عملیات رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان شهری در بوستان‌ها و محورهای ناحیه با هدف آراستگی سیمای عمومی شهر و جهت جلب رضایت شهروندان و ایجاد نشاط و شادی در بین آنان انجام شده است.

زیاری همچنین از بازسازی و رنگ آمیزی سطل‌های مکانیزه پسماند در محلات ناحیه خبرداد و گفت: به منظور کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و ایجاد جلوه بصری مناسب در معابر نسبت سطل های مکانیزه پسماند در محلات رنگ آمیزی و بازسازی شد.

شهردار ناحیه یک منطقه همچنین از اجرای عملیات مناسب سازی معابر به عنوان دیگر اقدامات انجام شده و در حال اجرا نام برد.

زیاری با اشاره به عملیات روکش آسفالت در خیابان‌های شکوری، شهمیرزادی و تاجیک گفت: در راستای سهولت تردد شهروندان و کاهش بار ترافیکی دورن شهری عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر ناحیه و به طبق درخواست شهروندان با فوریت انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 37691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =