تفاهم نامه اجرای تفکیک زباله در سازمان تامین اجتماعی امضا شد/ کارکنان سازمان تامین اجتماعی دوستدار محیط زیست شدند

تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری منطقه ۲ و سازمان تامین اجتماعی در خصوص اجرای تفکیک زباله منعقد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری معاون  شهردار منطقه، با اشاره به انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: حفاظت از محیط زیست یک مسئولیت اجتماعی است و همه ما در این زمینه وظیفه‌ای داشته و نمی‌توانیم نسبت به آن بی تفاوت باشیم و این مساله نیازمند توجه و اهتمام جدی است.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی در اقدامات زیست محیطی گفت: با توجه به ضرورت ارتقا فرهنگ جداسازی و تفکیک پسماند خشک از تر در مبدا و به منظور انجام بهینه و موفقیت‌آمیز عملیات تفکیک، اجرای این طرح در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی، مراکز آموزشی، درمانی در دستور کار قرار دارد.

معاون  شهردار منطقه ۲  افزود: برگزاری همایش‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و اجرای گروه‌های نمایشی برای کودکان پرسنل سازمان تامین اجتماعی، بازدید مدیران و پرسنل سازمان تامین اجتماعی از مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه و تامین مخازن و کارتن پلاست از جمله مفاد  این تفاهم نامه است.

طاهری گفت: اجرای طرح تفکیک پسماند، علاوه بر اقدام مؤثر زیست محیطی، می‌تواند در کاهش هزینه‌های خدمات شهری و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فعالیت زباله گردها تأثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 37695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =