مذاکره با کشورهای اروپایی و آسیایی برای واردات اتوبوس‌

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از مذاکره با کشورهای اروپایی و آسیایی برای واردات اتوبوس‌های خارجی دست دوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در حاشیه یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تلاش ما این است که حسابرسی‌ها را در این جلسه به اتمام برسانیم، اظهار کرد: در جلسه امروز مدیرعامل انجمن اوتیسم نیز حضور دارد و شورا معتقد است که باید از این خانواده ها حمایت کند و هماهنگی های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

وی با اشاره به علت عدم حضور مهدی چمران در صحن شورا، خاطرنشان کرد: آقای چمران به بیماری مبتلا شدند و پزشکان فعلاً برای ایشان استراحت تجویز کرده اند.

سروری با بیان اینکه معتقدیم تولید داخلی باید زمانی مورد حمایت قرار بگیرد که مشکلی برای مردم ایجاد نشود، گفت: با همه تولیدکنندگان در ارتباط هستیم که تولید داخلی لطمه نخورد اما زمان انتظار مردم برای اتوبوس از ۴۵ دقیقه عبور می کند.

وی با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های دست دوم که در مورد آن می‌گوییم تقریباً در حد نو هستند، اعلام کرد: نمی‌توانیم مردم را منتظر نگه داریم و می‌خواهیم با همراهی دولت سریعتر این اتوبوس ها را وارد کنیم؛ در این زمینه با کشورهای اروپایی و آسیایی در حال مذاکره هستیم.

سروری همچنین در صحن یکصد و پنجاه و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه هرکسی در مسیر منفعت جمهوری اسلامی حرکت کند دوست ماست، اظهار کرد: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی توجه به منافع ملی کشور است و باید این منافع در سطوح مختلف تقویت شود و امیدواریم در ونزوئلا و کوبا نیز بتوانیم موفقیت هایی را کسب کنیم.

انتهای پیام 

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
کد خبر: 37733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =