پلیس کوهستان بازوی مدیریت شهری در حفاظت از اراضی شمال غربی حریم تهران

در نشست مدیران شهری منطقه ۲۲ با پلیس کوهستان بر حفاظت هر چه بیشتر و بهتر از اراضی منطقه واقع در حریم شهر تهران تاکید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ در این جلسه بر همکاری و هم افزایی هماهنگ نیروهای شهربان و حریم بان با عوامل نیروی انتظامی در امر کنترل ساخت و ساز و تامین امنیت محدوده حریم و روستاهای وردیج و واریش پرداخته شد. 

حمیدرضا حاجوی با اشاره به اهمیت حفاظت و صیانت از اراضی عمومی در حریم منطقه در این خصوص گفت: حجم قابل توجهی از حریم شهر تهران در شمال محدوده منطقه ۲۲ قرار دارد که برای صیانت از این حریم باید پلیس کوهستان و شهرداری دوشادوش هم و با حمایت یکدیگر تلاش کنند.

وی افزود: یکی از وظایف مدیریت شهری حفاظت از حریم شهر است تا حقوق عامه مردم حفظ شود، به همین منظور باتوجه به وقوع بخش هایی از حریم منطقه ۲۲ در ارتفاعات و به دلیل اینکه حجم وسیعی از حریم شهر تهران در این منطقه قرار دارد نیازمند کمک و همکاری پلیس کوهستان هستیم.

شهردار منطقه ۲۲ تصریح کرد: با توجه به وسعت ۱۸۷ کیلومتر مربع حریم منطقه و قرار گرفتن ۸ روستا در حریم شمال غرب تهران می طلبد تا حفاظت و صیانت از حریم شهر به شکل تخصصی صورت گیرد حمایت و همراهی مدیریت شهری و پلیس کوهستان را می طلبد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 37754

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =