تلاش برای استقرار سامانه جامع ثبت سفارشات مرکز مطالعات ژئوتکنیک

محمدصادق خیرخواه، از تلاش برای استقرار سامانه جامعِ تحت وب برای تسهیل بهره‌مندی از خدمات مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "محمدصادق خیرخواه" مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران که در آیین تکریم و معارفه رئیس دفتر فناوری اطلاعات این سازمان سخن می‌گفت، با اشاره به تدابیر اتخاذشده به منظور ساماندهی امور مربوط به ثبت سفارشات مرکز مطالعات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، از تلاش برای استقرار یک سامانه جامعِ تحت وب در این زمینه خبر داد.

وی از پیاده‌سازی این سامانه به عنوان فصل مشترک حوزه‌های فناوری اطلاعات، برنامه‌ریزی و مدیریت سازمانی یاد و اضافه کرد: این اقدام مهم می‌بایست طی سال جاری و ضمن در نظرگرفتن مجموعه ضوابط و جوانب عملکردی آغاز شود.

در این مراسم که معاون مالی و اداری و تنی چند از مدیران سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران نیز حضور داشتند، ضمن معارفه "مجتبی احمدپور" به عنوان سرپرست جدید دفتر فناوری اطلاعات سازمان، از خدمات "احمد جواد اصفهانی" تقدیر شد.

بنابراین گزارش؛ مسئولیت‌هایی از قبیل مدیر گروه برنامه‌ریزی و مشاور معاون فنی و مهندسی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در کارنامه سوابق "احمدپور" به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 37762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =