یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز مقطع اول ابتدایی منطقه ۲۱ در "جشن الفبای ترافیکی" مدارس آموزش دیدند

تیم آموزشی بوستان ترافیک منطقه ۲۱ طی سه ماه فصل بهار و با حضور در مدارس مقطع ابتدایی؛ جشن الفبای ترافیکی را ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی این مراکز تحصیلی برگزار کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمود کرم رودی" معاون حمل ونقل و ترافیک با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به اتمام سال تحصیلی و برگزاری جشن الفبا ویژه دانش آموزان کلاس اولی در مدارس ابتدایی؛ بوستان آموزش ترافیک منطقه ۲۱ با مشارکت در برنامه‌های مذکور، با هدف اجرای برنامه‌های هنری و شاد برای دانش آموزان، اقدام به آموزش الفبای ترافیکی و نکات اولیه در امر رفت و آمد برای این قشر سنی کرد.

کرم رودی افزود: تیم آموزشی بوستان ترافیک منطقه ۲۱ با اجرای نمایش، مسابقات متنوع و اجرای سرودهای ترافیکی در برنامه‌های جشن الفبای مدارس ابتدایی، ضمن ایجاد فضایی شاد و به یادماندنی برای دانش آموزان و کمک به مدارس جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم جشن الفبا، آموزه‌ها و نکات ترافیکی موردنظر را نیز در قالب برپایی این برنامه مفرح به مخاطبین کلاس اولی آموزش دادند.

بر اساس این گزارش؛ در طرح "جشن الفبای ترافیکی" طی سه ماهه فصل بهار، یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز کلاس اولی در ۹ واحد آموزشی و مدارس مقطع ابتدایی، مورد آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 37768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =