بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون منطقه‌ای برای ارائه بهتر خدمات سلامت محور 

مراسم تقدیر از مسئولین منتخب خانه های سلامت مناطق ٢٢ گانه با حضور سوده نجفی عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ٨، حلیا سادات حسینی مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار و حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸: فاطمه تنهایی در این مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران جز افرادی هستند که به خوبی راهبری موضوعات سلامت و حل مشکلات همکاران حوزه سلامت را انجام می‌دهند. قطعا با کمک این عضو محترم شورا به مدیریت شهری، چالش‌ها مرتفع شود.

سوده نجفی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این نشست گفت: یکی از مهمترین درخواست‌های مسئولان خانه‌های سلامت، ایجاد امنیت و پیشرفت شغلی است؛ که با پیگیری اعضای کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران، تحت بررسی است.

نجفی بر ضرورت برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌ و فرصت‌های موجود تاکید کرد و ادامه داد: خانه‌های سلامت در راستای حفظ و ارتقای سطح  سلامت و توانمند سازی شهروندان و به منظور اتخاذ رفتار های سالم تلاش می‌کنند. تشکیل تیم عملیاتی با هدف بررسی ظرفیت خانه‌های سلامت و چالش‌های منابع انسانی این حوزه از اهم صحبت‌های مسئولان نمونه خانه‌های سلامت مناطق۲۲ گانه شهر تهران و مدیران ارشد شهری بود.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در ادامه این مراسم به استفاده از ظرفیت‌های منطقه۸ در انتخاب مسئولان خانه‌های سلامت منطقه۸ خبر داد و افزود: در همین راستا، انتخاب رئیس اداره سلامت منطقه۸ نیز با بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون منطقه‌ای بوده است.

همچنین این برنامه به میزبانی منطقه۸ تهران و در سالن کنفرانس معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار و در پایان از چهل و چهار نفر از مسئولان نمونه، خانه‌های سلامت مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با اهدای لوح سپاس و یاد بود قدردانی شد.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 37815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =