کدام پروژه‌ها در پنجاه‌ و هشتمین شنبه امید و افتخار افتتاح می‌شوند؟

سخنگوی شهرداری تهران افتتاح‌های شنبه همزمان با پنجاه‌وهشتمین رویداد امیدوافتخار را تشریح و از افتتاح برج عملیات شبیه‌ساز ۱۵طبقه خبر داد.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی در خصوص برنامه‌ها و افتتاح‌های روز شنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: روز شنبه همزمان با پنجاه‌وهشتمین رویداد امیدوافتخار در مناطق ۱۵، ۲۰ و ۱۶ افتتاح‌هایی مرتبط با ایستگاه آتش‌نشانی و برج عملیات شبیه‌ساز ۱۵ طبقه با حضور جمعی از مدیران شهری افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهردار پایتخت در افتتاح پروژه برج عملیات شبیه‌ساز ۱۵ طبقه در منطقه ۱۶ حضور دارد؛ افزود: افتتاح دو پروژه دیگر با حضور شهرداران مناطق ۱۵و ۲۰ و مدیران عملیاتی سازمان آتش‌نشانی انجام خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران در خصوص جزئیات پروژه برج عملیات شبیه‌ساز واقع در مرکز صالح‌آباد افزود: زیربنای این پروژه ۹۱۱ متر مربع است که در دوره ششم مدیریت شهری بیش از ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در خصوص دو ایستگاه آتش‌نشانی که در شنبه‌ امیدوافتخار افتتاح خواهند شد نیز ادامه داد: زیربنای ایستگاه آتش‌نشانی افسریه در منطقه ۱۵ و ایستگاه آتش‌نشانی شهرری در منطقه ۲۰ به ترتیب ۱۱۷۶ و ۱۲۲۰ متر مربع است.

وی درباره پیشرفت پروژه دو ایستگاه آتش‌نشانی در دوره ششم مدیریت شهری ضمن اشاره به اینکه کلیه اقدامات برای ساخت ایستگاه شهرری در دوره اخیر انجام شده، تاکید کرد: ایستگاه آتش‌نشانی افسریه حدود ۷۰ و ایستگاه آتش‌نشانی شهرری ۱۰۰ درصد در دوره جدید پیشرفت داشته است.

محمدخانی همچنین در مورد هزینه تمام‌شده این‌ پروژه‌ها خاطرنشان کرد: هزینه ۶۰میلیارد تومانی برای به نتیجه رسیدن این ۳ پروژه انجام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 37827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =