با اقدامات عمرانی؛ معابر محلات مرکزی شهر نونوار شد

شهردار منطقه۱۱ در ارایه گزارشی٬ آخرین اقدامات توسعه محله ای منطقه را که توسط معاونت فنی و عمرانی اجرا شده است؛ تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ سید محمد موسوی ضمن اعلام پیشرفت مطلوب اقدامات عمرانی در محلات به خصوص ارایه خدمت در کوچه هایی که سالها مورد مطالبه مردم بوده است گفت: هر۴ناحیه منطقه در حال خدمات عمرانی هستند و توسعه پیاده رو و لکه گیری‌ها در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از اقدامات در ناحیه۲ در خیابان ایزدی نیک واقع در ناحیه۲ است که مقدار ۵۰ متر طول مرمت کانیو مرکزی و همچنین ۵۰ متر طول احداث کانیو انجام شده است. در ادامه باتوجه به عقب نشینی های صورت گرفته معبر از بن بست به بن باز تغییر یافته که با توجه به اختلاف سطح انتهای خیابان ایزدی نیک با خیابان پیران عقل ابتدا عملیات مخلوط ریزی و تسطیح و رگلاژ صورت گرفته و سپس مقدار ۱۳۰۰ مترمربع روکش آسفالت با تناژ ۱۷۰تن انجام گرفته است.

موسوی در ادامه به محوطه سازی مترو جوادیه و بوستان شهید حججی اشاره کرد و گفت: محوطه سازی بوستان شهید حججی جنب ایستگاه مترو جوادیه در راستای جلوگیری از نفوذ آب به تاسیسات مترو و محوطه سازی از نظر بهسازی منظر شهری انجام شد که تایل ۴۰×۴۰ به متراژ  ۴۰۰مترمربع٬ جدول ۵۰ به متراژ ۴۵ مترطولو مخلوط ریزی باآهک شکفته به متراژ ۱۶۰مترمکعب تا کنون انجام شده است.

وی در ادامه به پیاده روسازی تیپ ۲ ضلع شرق خیابان رازی حدفاصل خیابان انقلاب تا شیرزاد به مساحت ۲۲۰ مترمربع اشاره کرد و افزود: این اقدام هم به تازگی آغاز شده و برای رفاه شهروندان با سرعت و نظم صحیح در حال اجرا هستیم. شهردار منطقه۱۱ به اقدام دیگری اشاره داشت و خاطر نشان کرد: اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان میردامادی نیز درحال انجام استکه شامل نصب تکجدول باغچه با طول ۲۰۰ متر و اجرای کفپوش به مساحت ۸۰۰ متر مربع است. اقدامات صورت گرفته در خیابان میردامادی شامل: تخریب پیاده رو دور باغچه قدیمی٬ تسطیح و رگلاژ موقعیت و اجرای تکجدول باغچه با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد است.

در ادامه شهردار منطقه ۱۱ تصریح کرد: در ناحیه۳ نیز در کوی آرام مشغول خدمت رسانی عمرانی هستیم. پروژه بازسازی نهر و روکش آسفالت کلی کوچه آرام در خیابان مخصوص  انجام شد و تخریب نهر قدیمی و فرسوده که باعث آب ماندگی و مشکلات زیست محیطی شده بود بازسازی کلی شد. تخریب نهر قدیمی و اجرای نیم نهر به طول ۱۹۳متر طول و روکش کلی آسفالت کوچه  به متراژ ۱۲۳۰مترمربع اجرایی شد.

سید محمد موسوی در انتها گفت: خدمات عمرانی با سرعت در حال اجرا است و گزارشات آن را به مردم اطلاع می‌دهیم.

۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
کد خبر: 37893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =