دو هزار ‌و ۵۰۰ خودرو برای مسابقه رالی بزرگ خانوادگی ثبت‌نام کردند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: حدود ۲۵۰۰ خودرو برای مسابقه رالی خانوادگی ثبت‌نام کردند که در بوستان ولایت کار شروع می‌شود و مسیر در دو پهنه غرب و شرق طراحی شده است.

به گزارش شهر، حسین اوجاقی در خصوص مسابقه رالی خانوادگی که در قالب جشنواره فرهنگی هنری آرمان در بوستان ولایت برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره های آرمان در حوزه های ورزشی، هنری، مذهبی و مقولات شهروندی اجرا می شود و بخش ورزشی آن به کمک سازمان ورزش انجام می شود که این مسابقات نیز در همین راستا انجام می پذیرد.

وی افزود: حدود ۲۵۰۰ خودرو برای این مسابقات ثبت نام کردند که در بوستان ولایت کار شروع می شود و مسیر در دو پهنه غرب و شرق طراحی شده است، پهنه شرق به باغ پرندگان منطقه ۴ ختم می شود و در پهنه غرب خط پایان به دریاچه خلیج فارس منطقه ۲۲ می رسد.

اوجاقی با بیان اینکه این مسابقه رالی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و شرایط صحیح رانندگی و آموزشهای شهروندی انجام می شود، ادامه داد: همه این خودروها توسط ستاد معاینه فنی بررسی شده اند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات رالی خانوادگی که تا پیش از این برگزار شده بود با تعداد حدود یک پنجم نفرات ثبت نام شده در این دوره بوده و این تعداد ثبت نام به نوعی یک رکورد محسوب می شود.

انتهای پیام/

۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 37913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =