افزایش سرانه‌های خدماتی منطقه۹ با تملک ۱۱هزار متر مربع از اراضی جرجانی

با حضور شهردار منطقه۹، مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مدیر کل استان های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیر کل سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان شهر تهران، مدیر عامل لبنیات پاک و جمعی از مدیران شهری، نشست هم اندیشی پیرامون اراضی جرجانی، در شرکت لبنیات پاک برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، سید محمد رحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: مقدمات لازم برای انجام توافقات نهایی با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت تملک ملک واقع در خیابان جرجانی و اختصاص آن به منظور ایجاد فضای سبز در حال انجام است. امیدواریم با ادامه همکاری مثبت طرفین و تملک ملک مذکور، به مالکیت منطقه۹ در خواهد آمد و به صورت فضای سبز شهری و بوستان مورد بهره برداری و به صورت فضای سبز مورد بهره مندی شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این جلسه در راستای ضرورت حل و فصل موضوعات و مسائل فی مابین شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد. با عنایت به رسالت ذاتی دو نهاد مبنی بر ارتقاء شرایط کیفیت زندگی شهروندان، طرفین مذاکره به دنبال رسیدن توافقنامه‌ای برای تامین سرانه‌های خدماتی و تسویه دیون بنیاد مستضعفان به شهرداری هستند.

مرتضوی روند موضوعات مطروحه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: غرب پایتخت به لحاظ تامین سرانه های فضای سبز با کمبود زمین مواجه است که امیدواریم با این اقدام گام موثری در جهت رفاه شهروندان غرب پایتخت برداریم.

همچنین ملک موصوف دارای مساحت حدودا ۱۱۳۳۵ متر مربع و دارای کاربری فضای سبز می باشد که هم اکنون در مالکیت بنیاد مستضعفان  انقلاب اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
کد خبر: 37943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =