ارائه خدمات ورزشی به بیش از ۹۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه۹

در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲، بیش از ۹۰۰۰ نفر در قالب جشنواره تفریحی ورزشی، ایستگاه های ورزش شهروندی و کارگاه های آموزشی از خدمات ورزشی شهرداری منطقه ۹ بهره مند شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۱۵۰ ایستگاه ورزش شهروندی برای کودکان، بزرگسالان و سالمندان در بوستان های منتخب، مجموعه های ورزشی، مدارس و سرای محلات وجود داردکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، ۴۵۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۹ از این امکان استفاده کرده اند.

 وی افزود: جشنواره تفریحی ورزشی در ۱۰ شب با ایجاد فضای مسابقات بومی محلی و شهر بازی پرتابل اجرایی شد که با استقبال بی نظیر بیش از ۳۰۰۰ نفر از شهروندان مواجه شد.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در همین راستا همایش های ورزشی در ادامه این برنامه ها در حال برگزاری است و تاکنون ۳ همایش ورزشی در غرب پایتخت در ۳ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ برگزار شده است.

مرتضوی با اشاره به ویژه برنامه‌های ورزشی مختص کودکان تصریح کرد: ایستگاه تخصصی کودکان شامل آموزش فوتبال در زمین چمن بوستان کوثر و اجرای برنامه های متنوع برای کودکان در سرای محله امام زاده عبدالله با انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون و بازی های فکری برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری پویش دوشنبه های ورزشی یادآور شد: اجتماع ایستگاه های ورزشی در دوشنبه‌های هر هفته موجب ایجاد همبستگی بین ورزشکاران است و هدف از اجرای این برنامه ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان و همچنین تقویت روحیه شادابی و نشاط اجتماعی در آنان است.

این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و نسل چهارم، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری روی نوجوانان و جوانان ورزش دوست از دیگر اقدامات ورزشی در حوزه آموزش ورزش در شهرداری منطقه۹ است که برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند آموزش والیبال، فوتبال، بدمینتون و بهکاپ ویژه آقایان و بانوان در بوستانها و مدارس و مجموعه‌های ورزشی غرب پایتخت برای نوجوانان و جوانان کمک شایانی به این موضوع خواهد کرد.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کد خبر: 38052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =