آغاز جلسات مجمع نخبگان و افراد تأثیرگذار محلی منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از آغازبه‌کار مجمع نخبگان نواحی ۶گانه این منطقه خبر داد و گفت: پس از برنامه‌ریزی برای تشکیل مجمع نخبگان و افراد تأثیرگذار محلی منطقه ۱۲ طی سال گذشته و سال آتی، این مجمع شروع‌ به ‌کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن اعلام خبر آغازبه‌کار مجمع نخبگان و افراد تأثیرگذار محلی منطقه ۱۲ توضیح داد: به منظور جلب مشارکت مردم محلی در اداره شهر و استفاده از ظرفیت نخبگان و افراد تأثیرگذار محلی، مجمع نخبگان در نواحی ۶گانه منطقه ۱۲ تشکیل و اولین نشست‌های سلسله‌جلسات نخبگان در هفته پایانی خردادماه در سه ناحیه منطقه ۱۲ برگزار شد.

یزدی افزود: مجمع نخبگان متشکل از نخبگان علمی، فعالان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، افراد تأثیرگذار محلی و بومی، اعضای نخبه پایگاه‌های بسیج و قرارگاه‌های اجتماعی و فرهنگی و ائمه جماعات مساجد است که به عنوان نمایندگان مردمی از دغدغه‌ها و خواسته‌های محلات ۱۳گانه آگاه‌اند و به عنوان بازوی توسعه از پایین و نگاه مشارکتی در مدیریت شهری از ظرفیت آنان استفاده می‌شود.

همچنین ناحیه‌های ۲، ۳ و ۶ سلسله جلسات نخبگان را برگزار کردند و این سلسله‌نشست‌ها با حضور افراد تأثیرگذار محلی در طول تابستان به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

طی این جلسات، نخبگان محلی و مدیران شهری با خرد جمعی به بررسی مسائل و مشکلات و نقاط ضعف محله‌ها پرداخته و با استفاده از ظرفیت‌ها، پتانسیل و نقاط قوت و فرصت‌های محله‌ها در اداره شهر مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 38054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =