به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی ضمن حضور در اداره اداره کل بازرسی استانداری تهران با اشاره به برخورد قانونی، طبق ضوابط و دستورالعمل با موضوعات شهری گفت: بر اساس قوانین بعد از ثبت درخواستها، شهرداری موظف به پاسخگویی و رسیدگی است و معمولا پیامهای پرتکرار، پیامهایی هستند که خارج از قوانین و دستورالعمل ها هستند.
تنهایی شهردار منطقه۸ با اشاره به اینکه بیشترین مطالبات شهروندان در این روز با موضوعات خدمات شهری و شهرسازی بود، ادامه داد: برخی از موارد مطرح شده مانند ترافیک بزرگراه شهید باقری جز دغدغه و چالشهای مدیریت شهری است که انشاءالله طی اقدامات عمرانی و ترافیکی، این مشکل در محدوده منطقه۸ مرتفع میشود.
احمدی مدیر پاسخگویی سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در این روز با اعلام خبر رسیدگی و پیگیری تماسهای مردمی افزود: بیش از ۷۰ الی ۸۰ درصد از درخواستهای مردمی به نتیجه رسیده و درصد باقیمانده جز موارد غیر قابل حل هستند که منع قانونی درباره آنها وجود دارد که تغییر کاربریها جز این موارد هستند.
همچنین رسیدگی به مطالبات شهروندان منطقه۸ به مدت ۲ ساعت انجام گرفت که در پی تماس ۲۹ شهروند، به درخواستهای آنها پاسخ داده شد.
بنابر این گزارش؛ به منظور پیگیری مطالبات شهری مکالمات ثبت شده و درخواست آنها از طریق شهرداری پیگیری و نتیجه از طریق تماس اعلام میشود.
انتهای پیام/
نظر شما