۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: 3807
قدردانی از پزشکان محلات

شهردار منطقه سه تهران به مناسبت گرامیداشت هفته پزشک از تلاش های پزشکان محلات قدردانی کرد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، در این مراسم مصطفی سلیمی شهردار منطقه از حمیدرضا لاجوردی دبیر کانون های پزشکان محلات، به نمایندگی از سایر دبیران و اعضای کانون پزشکان با اهدای لوح یادبود قدردانی کرد.
شهردار منطقه سه در این مراسم یادآور شد: پزشکان و سایر کادر درمانی در حال حاضر در خط مقدم درمان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ جان تک تک شهروندان قرار دارند و باید به طور شایسته ای از آنها قدردانی شود.
او در ادامه ضمن تاکید بر وضعیت بحرانی بیمارستان ها و مراکز درمانی در مواجه با همه گیری این ویروس گفت: تمامی شهروندان با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری، نقش مهمی در پیشگیری از شیوع این ویروس و کمک به کادر درمانی دارند.
شهردار منطقه سه همچنین ابراز امیدواری پس از عبور از بحران این بیماری، جشن ویژه ای با حضور تمامی پزشکان محلات در منطقه برگزار کنیم.
 در این نشست کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و منصور دویده رئیس اداره سلامت نیز حضور داشتند. رئیس اداره سلامت در خصوص فعالیت کانون های پزشکان محلات گفت : در حال حاضر کانون های پزشکان  در ۱۲ خانه سلامت منطقه سه  فعال هستند که در زمینه ی ارتقای سلامت شهروندان خدمات رایگانی همچون  مشاوره و آموزش ارائه می دهند.  

۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: 3807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =