شهدای سلامت؛ ماندگار در تاریخ ایران

شهدای سلامت در بحران همه گیری کرونا با رشادت ها، ایثار و از جان گذشتگی های نامی ماندگار بر صفحه تاریخ ایران از خود به جا گذاشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در نشست صمیمانه که با حضور عموزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شمیرانات، همسر دکتر پیروی شهید مدافع سلامت، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه، مدیران و جمعی از پزشکان و کادر درمانی درمانگاه شهرداری منطقه یک به مناسبت روز پزشک برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آنان در خط مقدم حفاظت از بهداشت و سلامت جامعه به عنوان مدافعان سلامت، گفت: همانطور که تاریخ پزشکی جهان مزین به علم ابن سینا است، پزشکان و تلاشگران عرصه سلامت نیز همچنان که در عرصه های دفاع مقدس با از خود گذشتگی و ایثار به یاری رزمندگان شتافتند در مقابله با کرونا نیز با تلاش و ایثار، تلفات انسانی را به حداقل رساندند.
او افزود: با شیوع کرونا مردم کشورمان به جهانیان ثابت کردند با وجود اختلاف نظرها همچون دیگر روزهای سخت با حفظ وحدت و اتحاد در جهت اعتلای پرچم مقدسمان و صیانت از کیان این سرزمین متحد خواهیم شد و به این منظور بسیج های مردمی و همگانی در جهت تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ضروری با هدف پیشگیری از همه گیری بیماری کرونا در کنار کادر پزشکی و درمانی متعهد و دلسوز شکل گرفته است که قابل تقدیر است.
دکتر نیرومنش همسر شهید والامقام  پیروی نیز با مروری بر تلاش ها و از خودگذشتگی های بی وقفه همسرشان، پیگیری مطالبات پزشکان را در اولویت دانستند و تلاش ها و زحمات بی شائبه ی کادر درمان را در این دوران ارج نهادند.
 موسوی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت علی الخصوص پزشکان و کادر درمانی به ویژه دکتر پیروی، رئیس و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از پزشکان حاضر با اهدای لوح قدردانی کرد.

۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 3809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =