برپایی محافل نورانی قرآن در منزل شهیدان برادران سپهری در منطقه ۶

محافل انس با قرآن‌کریم با محوریت خانواده شهداء به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و تدبیر بیشتر در آیات الهی، به بهانه سالروز شهادت شهدای منطقه ۶ در حال برگزاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: ایده برگزاری سالروز شهادت شهدای منطقه با عنوان «خانه قرآنی شهداء» به منظور ترویج فرهنگ قرآنی، سیره و منش شهدا در سطح محلات این منطقه اجرایی می شود.

وی در تشریح جزئیات این اقدام افزود: مطابق تاریخ شهادت شهدای معزز سطح منطقه، محافل انس با قرآن در منازل شهداء و با حضور مدیران شهری منطقه برگزار می شود، این مراسم همراه با برگزاری ختم انعام، قرائت قرآن به نیابت از شهید بزرگوار و اقامه نماز است.

محمدی در ادامه گفت: شهرداری منطقه۶ توجه ویژه‌ای به ترویج سطح قرآنی در منطقه دارد و با برنامه ریزی‌های مختلف در قالب برنامه های عالی قرآنی از جمله برنامه "قلب سلیم" در صدد ترویج شعائر قرآنی در منطقه دارد.

وی مبنای کار فرهنگی در منطقه را اولویت در مباحث قرآنی دانست و گفت: حضور در خانواده معظم شهدا و برگزاری محافل انس با قرآن به‌عنوان یک نهاد فرهنگی در جامعه در این منازل باعث ترویج فرهنگ قرآنی خواهد شد.

این گزارش حاکیست؛ دومین مراسم از سلسله برنامه‌ای «خانه قرآنی شهداء» در منزل شهیدان گرانقدر "برادران سپهری " در ۲۸ خرداد ماه برگزار شد و برپایی این محافل در سطح منطقه با محوریت خانواده شهداء ادامه دار خواهد.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 38093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =