نشست مشترک اوجاقی با معاون اجتماعی منطقه ۱۱ برگزار شد

"حمیدرضا عموزاده" معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۱ شهرداری با حضور در سازمان ورزش، در خصوص چگونگی برگزاری رقابت های قهرمان شهر با "حسین اوجاقی" مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، "عموزاده" ضمن اشاره به اقبال نوجوانان و جوانان این منطقه به ورزش تصریح کرد: استقبال نوجوانان و جوانان از ورزش، نیازی است که توسط شهرداری پاسخ داده می‌شود و این رویکرد می‌تواند به تحقق اهداف عالی ورزش و تدابیر و سیاست های کلان مدیریت شهری منجر شود.

وی ادامه داد: همچنین با شروع فصل تابستان و اوقات فراغت، باید برنامه ریزی های جامعی برای ورزش دانش آموزان نیز داشته باشیم که بخشی از این برنامه ها با رقابت های قهرمان شهر تأمین می شود.

حسین اوجاقی نیز با تأیید اظهارات وی، از عزم سازمان متبوع خود برای ایجاد امکانات ورزشی برای اقشار مختلف سخن گفت و افزود: این مسابقات فرصت هایی برابر برای تمام شهروندان فراهم می کند تا خود را در معرض آزمایش قرار دهند و استعدادهای ناب امکان بروز و ظهور پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان ورزش تأکید کرد: حضور گسترده شهروندان تهرانی در این رقابت ها، نشان از همدلی و همراهی اقشار مختلف می دهد و در نهایت به ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی می انجامد.

این گزارش حاکیست؛ این دیدار امروز۲۹ خرداد ماه جاری برگزار شد و به زودی نشست‌های دیگر با معاونین اجتماعی مناطق ۲۲ گانه با رویکردی مشابه، به انجام می رسد.  

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 38100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =