تصفیه‌خانه خلیج فارس الگوی مناطق شهر تهران باشد

مهدی اقراریان با تأکید بر اینکه برای آبیاری فضاهای سبز شهر تهران نباید از آب چاه‌های عمیق استفاده شود، گفت: تصفیه‌خانه خلیج فارس می‌تواند نمونه خوبی برای آبیاری فضای سبز در تمامی مناطق شهر تهران باشد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای شهر تهران به همراه تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ در میز خدمتی که در شهرداری منطقه برگزار شد، حضور یافت و شنوای دغدغه‌های شهروندان شد.

وی در ادامه از پروژه‌ حوزه علمیه مشکات، ساخت و سازهای غیر مجاز محله شهرک احمدی(خیابان دانش آموز) و تصفیه خانه شماره دو خلیج فارس بازدید و از روند اجرای این پروزه ها مطلع شد.

افراریان  در خصوص ساخت و ساز های سطح منطقه گفت: هیچ ساخت و ساز غیر مجازی نباید در شهر تهران انجام پذیرد و همه باید به قانون پایبند باشند و تمامی دستگاه‌های دخیل در حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز وظایف خود را به نحو احسن انجام بدهند تا حق شهر و شهروندان ضایع نشود.

عضو شورای شهر تهران با حضور در مقبره الشهدای محله پلایین (ساختمان مشکات) که مدفن یکی از شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس بود ضمن قرائت فاتحه از مقام شامخ این شهد تجلیل کرد.

وی در ادامه به همراه تورج فرهادی شهردار منطقه و دیگر مسؤلین محلی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاضر و ضمن اقامه نماز ظهر و عصر با شهروندان بی واسطه دیدار و گفتگو کردند و قول پیگیری مشکلات آنها را در مدیریت شهری را دادند.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 38110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =