نامگذاری پل محله صفا به نام شهید والا مقام بهمن کماندار

با حضور خانواده گرانقدر شهید والامقام بهمن کماندار و جمعی از مسئولان، پل محله صفا در ناحیه یک منطقه ۱۳، به نام مبارک این شهید بزرگوار مزین شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه، نامگذاری معابر به نام شهدا را گامی برای هویت بخشی به محلات دانست و افزود: بنا به درخواست خانواده معظم شهید بهمن کماندار و با تصویب شورای اسلامی شهر تهران، پل محله صفا به نام این شهید دوران دفاع مقدس نامگذاری و تابلو آن در محدوده مذکور نصب شد.

وی به برگزاری این آیین نامگذاری در مسجد حضرت علی اکبر (ع) اشاره کرد و افزود: شهدای انقلاب اسلامی با فرهنگ عاشورایی در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و شهادت را برگزیدند و یکی از عزیزانی هم که در این راه قدم گذاشت، شهید خوشنام و ورزشکار منطقه ۱۳، بهمن کماندار بود که امروز در مراسمی با حضور خانواده معظم شهید، یادگاران دوران دفاع مقدس، مسئولان بنیاد شهید و امورایثارگران، مدیران منطقه و شهروندان، گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار برگزار شد.

رضا افشار، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳ نیز در مراسم نامگذاری پل محله صفا به نام شهید بهمن کماندار گفت: شورای اسلامی شهر تهران و مدیریت شهری عزم جدی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و در همین راستا، زینت بخشی معابر به نام شهدای گرانقدر منطقه۱۳ با اهتمام ویژه انجام می شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس در کمیته نامگذاری معابر منطقه ۱۳ با محوریت روابط عمومی منطقه، به طور منظم به درخواست های خانواده معظم شهدا و چهره‌های تأثیر گذار فرهنگی و انقلاب اسلامی رسیدگی و پس از بررسی، بازدید،مطالعات، استعلامات و تصویب در شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نامگذاری معابر اقدام می‌ شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، افزود: پس از پیگیری های متوالی خانواده محترم شهید بهمن کماندار مبنی بر نامگذاری محل سکونت به نام فرزند شهیدشان، با پیگیری های شهرداری منطقه۱۳ مصوبه نامگذاری مذکور در شورای اسلامی شهر تهران تصویب و درخواست این خانواده گرانقدر محقق شده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از خانواده معظم شهید بهمن کماندار تقدیر شد.

در مراسم نامگذاری پل محله صفا، خانواده گرانقدر شهید، فراهانی معاون اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رجبی رییس بنیاد شهید مناطق ۱۲،۱۳ و ۱۴ ،جمعی از معاونان،مشاور شهردار، شهردار ناحیه یک، مسئول امور ایثارگران و فرمانده بسیج نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 38160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =