واکنش رسانه‌های معاند درخصوص حضور شهردار تهران در بروکسل نشان‌دهنده اثربخشی این سفر بود

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سفر تیم مدیریت شهری تهران به بروکسل برای شرکت در مجمع جهانی مترو پلیس نشان‌دهنده استقبال ما از تعامل با شهرهای دنیا برای مدیریت بهتر شهر است.

سید احمد علوی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه امروز اداره شهرها باید به صورت جهانی انجام شود، اظهار کرد: ما حتماً برای اداره بهتر شهرها باید روش‌هایی را بر اساس تعامل و رفت و آمد به کار بگیریم تا به بهترین روش شهر را مدیریت کنیم و آسیب‌ها و هزینه‌ها را کاهش دهیم.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه چنین سفرهایی برای کشور ما اتفاق خوبی است، یادآور شد: حضور در مجامعی همچون متروپلیس در نوع خود، اقدام مثبتی به شمار می‌رود و شرکت تیم ایرانی در متروپلیس قطعا اتفاق خوبی بوده است.

علوی همچنین تصریح کرد: پس از چند سال که این مجمع به دلیل شیوع کرونا به طور جدی برگزار نشده بود، امسال پررنگ‌تر برگزار شد و حضور پربار شهردار تهران و موفقیتی که کسب شد نشان داد که ما از استفاده از توان دیگر شهرها برای مدیریت بهتر شهر غافل نیستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به حواشی ایجاد شده از سوی رسانه‌های معاند در جریان سفر شهردار تهران و هیات همراه به بلژیک اشاره کرد و افزود: واکنش های مختلفی که نسبت به این سفر در دنیا انجام شد، نشان‌دهنده اثر بخشی آن بود؛ چراکه اگر اثربخش نبود شاید این میزان واکنش از سوی رسانه‌های بیگانه صورت نمی‌گرفت.

انتهای پیام/

۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 38218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =