افزایش سرانه‌های محله‌ای با رویکرد اجتماعی در بخش‌های کم برخوردار

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای پروژه های شهری در راستای تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری با پیوست اجتماعی و بر مبنای خواست مردم تا افزایش سرانه‌های فرهنگی و تفریحی بصورت محله محور بویژه در بخش های کم برخوردار منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور چهارشنبه پایانی خرداد ماه طی بازدید میدانی علیرضا نادعلی عضو شورای اسلامی شهرتهران و هیئت همراه از پروژه های شهری و اجتماعی منطقه، از تامین سرانه های شهری بویژه در محله ها بر مبنای مدیریت اجتماعی و متناسب با نیاز و خواسته شهروندان دارالمومنین تهران خبرداد.

سالاری پور در ادامه و ضمن هم اندیشی در خصوص موضوعات شهری و فرهنگی که با حضور این عضو شورای اسلامی شهرتهران صورت گرفت، با بیان اینکه دارالمومنین تهران خاستگاه ۲ هزارو ۷۰۰ شهید و با بیش از ۲ هزار هیئت مذهبی قطب فرهنگی و مذهبی پایتخت به شمار می آید، گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های مذهبی برای همه اقشار، تلاش داریم تا در اجرای پروژه‌های شهری و کالبدی رویکرد فرهنگی لحاظ شود.

وی با اشاره به مناسب سازی و تجهیز سراهای محله، ساختمان‌های شهربانو و پرتو در محلات ۲۱ گانه منطقه در راستای مشارکت بیشتر مردم در فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماع محور افزود: در این راستا علاوه بر احداث دوبوستان جدید در بخش غربی منطقه به دنبال ظرفیت سازی برای افزایش سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در این بخش کم برخوردار منطقه هستیم.

علیرضا نادعلی عضو و نائب رئیس شورای فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در پایان این دیدار و هم اندیشی با تاکید بر اهمیت رویکرد فرهنگی و اجتماعی در کنار نهاد خدماتی، از مدیریت شهری منطقه ۱۴ برای اجرای و پروژه‌های کالبدی وفعالیت‌های فرهنگی و مردمی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 38224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =