خدمت رسانی به معلولان مایه آرامش خاطر جامعه/دورهمی معلولین در ویژه برنامه‌های فعال‌شو

شهردار منطقه ۴ گفت: منطقه ۴ در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ برنامه های متنوعی را برای افراد دارای معلولیت جسمی برنامه ریزی کرده است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معلولان و تامین رفاه این عزیزان گفت:خدمت‌رسانی به معلولان مایه آرامش خاطر این عزیزان و نیز جامعه خواهد بود چرا که امید به زندگی را در دل آنها زنده کرده و این موضوع که آنها در سخت ترین شرایط جسمی، همچنان یک عضو از جامعه پر تحرک ما هستند را پررنگ تر می نمایاند.

وی افزود : اداره سلامت منطقه ۴ با هدف ارتقا ارتباطات بین گروهی و تعاملات اجتماعی شهروندان دارای معلولیت دورهمی فعال شو را طی تابستان و پاییز ۱۴۰۲ با اجرای ۳ برنامه در ماه های تیر، آبان و آذر در فرهنگسراهای اشراق و سلامت در نظر گرفته است.

کمالی زاده  با بیان اینکه این برنامه‌ها به منظور جلب مشارکت مردم، تشکل های مردمی و سازمان های دولتی در حوزه افراد دارای معلولیت با هدف همکاری در تحقق حقوق این افراد برنامه ریزی شده است، گفت: با بهره گیری از ظرفیت های موجود در سطح منطقه، سازمان های دولتی و تشکل های مردمی بخش های اجرایی برنامه در ۸ عنوان اجرا خواهد شد که شامل گفت‌وگو در شهر، استیج، بازی های دورهمی، نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت، میز سلامت، عضوگیری کانون معلولان، ارائه برنامه های هنری توسط افراد دارای معلولیت و اجرای برنامه های خلاقانه می شوند. 

وی مکان برپایی این برنامه‌ها را در دو فرهنگسرای اشراق و فرهنگسرای سلامت اعلام کرد و افزود: با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، اداره بانوان، اداره ورزش و کانون سلامت محور معلولین دورهمی افراد دارای معلولیت شمال شرق تهران، در روزهای ۱۴ تیر، ۱۵ آبان و ۴ آذر در دو مکان فرهنگسرای اشراق و فرهنگسرای سلامت برگزار می شود.

 شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: اولین برنامه این دورهمی با ویژه برنامه عید سعید غدیر چهاردهم تیرماه و تقدیر از سادات افراد دارای معلولیت، به میزبانی منطقه ۴ در فرهنگسرای اشراق برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 38312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =