جشن پیوند مظهر احسان و جود با دردانه زیور عالم، یاس آل محمد(ص) در قبله تهران برگزار شد

با همکاری گروه جهادی وصال یاران رضوی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، مراسم ویژه ای در مجموعه ایوان ری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ؛مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به فرارسیدن اول ذی الحجه گفت: اولین روز آخرین ماه سال قمری با پیوندی آسمانی آغاز می شود، یکم ذی الحجه یادآور سالگرد ازدواج، دو نور عالم و رخداد عظیمی است که به تعبیر امام خمینی (ره) اشاعه نور این خانواده عالم را روشن کرده است. از این روی اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمومنین (ع) روز میارکی است که بیشترین زوج های جوان پیوند خودشان را در این روز رقم می زنند.

وی افزود: براین اساس ما نیز برخود دانستیم که در این سالگرد برای زوج های ایتام و کم برخوردارکه با مشارکت گروه جهادی وصال یاران رضوی شناسایی و دعوت شدند جشن گرفته و به جوانان یادآوری کنیم که ازدواج های ساده پایدارتر خواهند بود.

همچنین؛ در این مراسم علاوه بر آیتم های معمول، سفره عقد نمادین برای زوجین برپا و از ۱۵ نفر از زوجین منتخب تقدیر به عمل آمد و به ۳ زوج ایتام، جهیزیه اهدا شد.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 38314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =