بازدید بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی از بهشت زهرا (س)

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی و هیئت همراه از بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا (س) بازدید به عمل آوردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، محمودرضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی کل کشور همراه با یک تیم به صورت سرزده در سازمان بهشت زهرا (س) حضور یافت و از بخش های مختلف این سازمان بازدید به عمل آورد.

بازدید از بخش های مختلف معاونت عروجیان از جمله سالن‌های تطهیر و سالن نماز و همچنین گفتگو با مردم درباره نحوه خدمت رسانی سازمان بهشت زهرا (س) بخشی از برنامه‌های این تیم در سازمان بهشت زهرا (س) بود که با همراهی جواد تاجیک مدیر عامل و معاونت های مختلف این سازمان صورت گرفت.

همچنین "مهرورز" و تیم همراه، در بخش دیگری از این بازدید با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در جریان روند بهسازی قطعه ۵۰ گلزار شهدا قرار گرفتند.

طی جلسه ای نیز که با حضور بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری های سازمان بازرسی در دفتر مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) برگزار شد درباره تقویت همکاری ها و تعاملات به منظور توسعه زیرساخت ها و ایجاد آرامستان‌های جدید و همچنین خدمت رسانی به مردم همفکری صورت گرفت و توصیه‌های لازم مطرح شد.

انتهای پیام /

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 38329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =