روابط‌ عمومی‌ «نگهبان امید» در جامعه است/ سال گذشته ملت ایران تحت بزرگترین، پیچیده‌ترین و گران‌ترین کمپین رسانه‌ای سیاسی تاریخ بود

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: اگر بخواهیم برای روابط عمومی‌ها یک عنوان خلق کنیم بنده "نگهبان امید" را پیشنهاد می‌کنم چرا که وضعیت امید در جامعه مطلوب نیست و در سال‌های اخیر نیز این وضعیت مطلوب نبوده است.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم اختتامیه نخستین دوره رویداد برنامه ارتقا روابط عمومی های شهرداری تهران (بارش) عصر امروز یکشنبه - ۴ تیرماه ۱۴۰۲- با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران، بهرام عظیمی رییس هیات داوران رویداد بارش، عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه۲۲، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، محمد حامد احسانبخش معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مجموعه شهرداری تهران برگزار شد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در ابتدای این مراسم اظهار کرد: رویداد بارش ایده ای بود که بر اساس مبحثی شکل گرفت مبنی بر اینکه از کجا معلوم است که بهترین های ما، مدیران فعلی روابط عمومی هستند و شاید بهترین کارشناسان ما ناشناخته ماندند.

وی ادامه داد: ما چند تجربه کار جمعی را با یکدیگر امتحان کردیم و کارهای بزرگ اطلاع رسانی و کمپین تبلیغاتی را با شما انجام دادیم؛ مثل کمپین عوارض، بسته های خرسندساز و جشن امام رضایی ها که تجربه های شیرین و قابل دفاعی بود و نتیجه آن را در کف شهر و در مناطق و نواحی دیدیم.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه پس از آن به این جمع بندی رسیدیم که با یک گنجینه نیروی انسانی در حوزه ارتباطی مواجه هستیم که هنوز نتوانستیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم، افزود: اولین چیزی که به ذهن ما رسید یک مسابقه برای شناسایی استعدادها و ظرفیت ها بود و ایده رویداد بارش شکل گرفت و اولین بخش آن بین روابط عمومی های مناطق برگزار شد. در واقع قرار بر این شد که اولین بخش را از مناطق ۲۲ گانه شروع کنیم.

محمدخانی ادامه داد: اگر بخواهیم برای روابط عمومی ها یک عنوان خلق کنیم بنده "نگهبان امید" را پیشنهاد می کنم چرا که وضعیت امید در جامعه مطلوب نیست و در سال‌های اخیر نیز این وضعیت مطلوب نبوده و چه بسا بخشی از دلایل اغتشاشات ماه های گذشته ناشی از این وضعیت بود.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اضافه کرد: سال گذشته ملت ایران تحت بزرگترین، پیچیده ترین و گرانترین کمپین رسانه ای سیاسی تاریخ بودند. اتفاقی که در سال گذشته افتاده اصلا طبیعی نبود و نتیجه آن فضای ناامیدی گسترده در جامعه‌ بود. در مقابل این فضا، به نظر می رسد در درجه اول ما به عنوان روابط عمومی ها و مرز بین مردم و رسانه، مسئولیت تولید محتوا در رسانه را بر عهده داریم و تلاش می کنیم از این امید باقیمانده نگهبانی و حتی آن را افزایش دهیم و از این حیث کار ما یک کار مقدس و ارزشمند می شود که باید برای آن شبانه روز تلاش کنیم.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 38376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =