با کمک مصوبات کمیسیون ماده ۵ بسیاری از مشکلات مردم را حل کردیم/ روابط عمومی‌ها درباره عملکرد دو ساله این دوره مدیریت شهری اطلاع‌رسانی کنند

عضو شورای شهر تهران گفت امروز محله اسلام آباد و کن مشکلشان پس از سال‌های سال در حال شدن است. همچنین امروز اوضاع محله فرحزاد بسیار تفاوت کرده است، اما می بینیم در موضوعی که بیشتر از همه ما را در سایر رسانه ها زیر سوال می برند، همین کمیسیون ماده پنج است؛ در حالی که کمیسیون ماده پنج نقطه قوت ما است.

به گزارش خبرنگار شهر، مراسم اختتامیه نخستین دوره رویداد برنامه ارتقا روابط عمومی های شهرداری تهران (بارش) عصر امروز یکشنبه - ۴ تیرماه ۱۴۰۲- با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران، بهرام عظیمی رییس هیات داوران رویداد بارش، عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه۲۲، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، محمد حامد احسانبخش معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مجموعه شهرداری تهران برگزار شد.

مجید باقری در این مراسم گفت: خانواده رسانه شهرداری که حدود یک هزار نفر هستند اگر با این انگیزه و نوآوری های خوب پیش بروند می توانند نتایج ملموس آن را ببینید چرا که ابر چالش کنونی ما فاصله بین عینیت و ذهنیت است و اعتقاد دارم که مجموعه فعال در حوزه ارتباطی شهرداری می توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: در کنار آن، مهم‌ترین رسالت ما این است که بتوانیم بسترهایی آماده کنیم تا شما در کارتان موفق تر باشید.

همچنین سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: ما در شورا فقط می توانیم مصوبه و بودجه بیاوریم و نظارت کنیم اما هر آنچه اتفاق می افتد به دست دوستان ما در بدنه شهرداری است و انعکاس آن نیز به دست شما است و اینکه اگر از اتفاقات خوب شهر، شهروندان و حداقل نخبگان خبر نداشته باشند، نکته خوبی نیست.

وی افزود: محله نفر آباد سال‌های سال به دلیل اینکه اعلام می کردند حریم حرم است، فریز شده‌ بود و میراث اجازه ساخت سه طبقه بیشتر نمی داد و به همین دلیل، ساخت برای سازندگان صرف نمی کرد. ماه اولی که وارد شورا شدیم در بازدید از نفراباد دیدیم که مردم شاکی هستند و به یک سال نکشید که کمیسیون ماده پنج با کمک میراث این مشکل را حل کرد.

علوی ادامه داد: امروز محله اسلام آباد و کن مشکلشان پس از سال‌های سال در حال شدن است. همچنین امروز اوضاع محله فرحزاد بسیار تفاوت کرده است، اما می بینیم در موضوعی که بیشتر از همه ما را در سایر رسانه ها زیر سوال می برند، همین کمیسیون ماده پنج است؛ در حالی که کمیسیون ماده پنج نقطه قوت ما است.

عضو شورای شهر اضافه کرد: اینکه دوسال اول مدیریت شهری ششم با دوره های گذشته مقایسه و عملکردها مشخص شود، کار روابط عمومی ها است و ما این مطالبه را از شما داریم و در مقابل این، ما نیز وظایفی در قبال شما داریم که امیدواریم انجام شود.

وی در پایان گفت: امروز در بحث نهضت آسفالت مشخص است که چه عملکردی داشتیم و چقدر همکاران ما مظلوم اند که در مورد آنها می گویند کاری انجام نشده است. اینکه صدا و سیما در شبکه تهران در یک برنامه، دوره ۱۲ ساله مدیریت شهری را که جزو دوران طلایی بود زیر و رو می کند چون احساس کردند ممکن است یک مصوبه راجع به بحث باغات به شورا بیاید و در این برنامه همه کارشناسان از یک طیف خاص هستند، جای سوال دارد؟ در حالی که به این دوستان باید بگوییم که اجازه دهید تا مصوبه بیاید و کار کارشناسی روی آن انجام شود و خروجی آن مشخص شود، بعد از آن راجع به آن صحبت کنید.

گفتنی است؛ در این مراسم از روابط عمومی هایی که در بحث خرسندساز فعالیت داشتند تقدیر شد.

همچنین در ادامه از روابط عمومی های فعال در مراسم جشن امام رضایی ها قدردانی شد.

در بخش برگزیدگان رویداد بارش نیز کارت های طلایی به روابط عمومی های برتر اهدا شد.

پس از آن پنج گروه برتر روابط عمومی های مناطق در رویداد بارش معرفی و به آنها جوایزی اهدا شد. مناطق ۱۷، ۱۱، ۲۲، ۱۹ و ۱۸ به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
کد خبر: 38379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =