کاشت بیش از ۱۰ هزار نشای فصلی با شروع تابستان

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۴ از کاشت بیش از ۱۰ هزار نشای فصلی در بوستان ها و قطعات فضای سبز حاشیه بزرگراهی منطقه خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، علیرضا برزگر مرادی گفت: با توجه به تغییرات دمای هوا از نیمه اردیبهشت ماه نسبت به کاشت بیش از ۱۰ هزار انواع نشای گلهای فصلی از جمله ناز، جعفری و آهار در سطح بوستان‌ها و قطعات فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها اقدام شده است.

وی با بیان اینکه این نشاهای فصلی گل‌های رنگارنگ که با دما و شرایط آب و هوای تابستان سازگاری دارند در قطعات فرش گل و داخل بوستانها و حاشیه معابر اصلی از جمله بزرگراه شهید محلاتی و نبرد جای گرفته اند، افزود: با این فعالیت ها تلاش شده تا شهروندان منطقه در طول تابستان رنگ آمیزی زمین با گلهای الوان و معطر تابستانی را شاهد بوده و بهبود آرامش و نشاط روحی شهروندان و رهگذران را نظاره گر باشیم.

برزگر مرادی با اشاره به اینکه طی این عملیات بسترسازی با حذف گلهای خشک و علف های هرز آغاز و با کندوکوب، کوددهی و آماده سازی خاک برای کاشت نشاهای تازه ادامه می‌یابد،

خاطرنشان کرد: این اقدام تا بازپیرائی کامل قطعات نشاکاری و فرش گل در سطح نواحی ششگانه و همچنین زیبایی بخشیدن به فضاهای سبز منطقه تا پایان تابستان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 38390

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =