به گزارش شهر، محمدحامد احسانبخش؛معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل با اشاره به اینکه نمایشگاه حاضر از سلسله برنامههای رویداد بارش (برنامه ارتقای روابطعمومیهای شهرداری) است، گفت: این رویداد با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی روابطعمومیها، ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل تجربیات و اطلاعات، شناسایی ظرفیتهای روابطعمومیها و همافزایی در اطلاعرسانی موضوعات شهری با حضور تمامی بخش های شهرداری تهران(معاونت ها،مناطق و سازمان و شرکت ها) برگزار میشود.
وی موضوع نخستین نمایشگاه تخصصی ظرفیتهای روابط عمومی را نشریات روابط عمومی مانند (روزنامه، مجله، فصلنامه، ماهنامه، ویژه نامه و...) به صورت چاپی و الکترونیک اعلام و خاطرنشان کرد: "در رویدادهای بعدی بنا داریم با هدف ارتقاء سطح روابطعمومیها به صورت تخصصی،ظرفیتهای مرتبط با حوزه کاری خود در موضوعات چند رسانه ای و مولتی مدیا، برندینگ، تولیدات محتوایی، فعالیت در شبکههای اجتماعی و ... را به معرض نمایش بگذارند و به رقابت بپردازند.
معاون روابط عمومی مرکزارتباطات و امور بین الملل همچنین با تصریح اینکه هدف ما شناسایی ظرفیت روابط عمومیها است،افزود:"قصد داریم این گونه نمایشگاه ها را به صورت فصلی و هر بار با یک بخش ویژه و به صورت کاملاً تخصصی برگزار کنیم."
وی با اشاره به اهمیت ارزیابی صحیح و اصولی و ارزیابی ظرفیتهای روابطعمومی،تصریح کرد: "به منظور اجرای هر چه بهتر این نمایشگاه، هیأتی متشکل از اعضای هیأت علمی و متخصصین عرصه مطبوعات و نشریات جهت ارزیابی کیفی و کمی انتشار نشریات، تحلیل و بررسی محتوایی نشریات، ارزیابی و امتیاز دهی بخشهای محتوایی جشنواره و ارزیابی و امتیاز دهی بخشهای صفحهآرایی و اصول روزنامهنگاری تشکیل شده است."
شایان ذکر است در آیین اختتامیه نخستین رویداد بارش( برنامه ارتقاء روابط عمومی های شهرداری تهران) به ترتیب روابط عمومی شهرداری مناطق ۱۸،۱۹،۲۲،۱۱،۱۷( هفده،یازده،بیست و دو،نوزده و هجده) رتبه های اول تا تا پنجم این رویداد ارتباطی را کسب و احراز کردند. و هریک از برندگان جوایز خود را از مدیران ارشد شهری دریافت کردند.
انتهای پیام
نظر شما