مشکلات حوزه‌ منابع انسانی سازمان فاوا مورد بررسی قرار گرفت

معاون شهردار تهران و رییس هیأت مدیره سازمان فاوا و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در راستای پیگیری معضلات و مشکلات موجود در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در جلسه‌ای با حضور مدیران و کارکنان این سازمان به بررسی آخرین اقدامات انجام شده پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در این جلسه که ۵ تیرماه در سالن اجتماعات سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، سوده نجفی عضو هیأت رئیسه‌ شورای اسلامی شهر تهران، علی‌اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تشکیل شد، سرپرست، مدیران و کارکنان سازمان فاوا به طرح دغدغه‌های خود پرداختند.

یکی از موضوعات این جلسه، اشاره به توان تخصصی کارکنان سازمان فاوای شهرداری تهران در راستای پیشبرد اهداف برنامه بود و در این راستا بر تعهد، تخصص و کارایی نیروهای این حوزه تأکید شد.

همچنین بررسی تبدیل وضعیت کارکنان مشمول قانون ایثارگران و کارکنان دارای سوابق بالای خدمت، پیگیری موضوعات مرتبط با کارکنان قراردادی، توجه به وضعیت نیروهای متخصص و افزایش انگیزه و رضایت شغلی در مجموعه‌ی نیروی انسانی سازمان فاوا مطرح شد.

پیگیری وضعیت پرداخت حداکثر حقوق برای کارکنانی که در آستانه‌ی بازنشستگی هستند و مبنای حقوق آن‌ها پرداختی دو سال آخر است در کنار موضوع بهره‌مندی پرسنل فاوا از بسته‌ خرسندساز از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

سعید جهانی سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران با تشریح جزئیات افزایش حقوق کارکنان رسمی، قرارداد مدت‌معین و حامیان تاکید کرد: افزایش حقوق بر اساس دستورالعمل سقف حقوق کارکنان شهرداری تهران رعایت و به‌طور کامل پرداخت شده است. سرپرست سازمان فاوا همچنین از تکمیل شدن پرونده‌ تمامی کارکنان مشمول قانون ایثارگری برای تغییر وضعیت خبر داد.

لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت توجه به نیروهای متخصص در حوزه‌ فناوری گفت: تلاش ما در این دوره از مدیریت شهری بر این اساس بوده است که علاوه بر سابقه و مدرک مرتبط، افزایش حقوق و پرداخت اضافه کار، بر پایه‌ی عملکرد افراد باشد.

معاون شهردار تهران خاطر نشان کرد: حفظ نیروهای متخصص در حوزه‌ منابع انسانی مسئله‌ای جدی است از این رو تلاش می‌کنیم با همدلی مسائل درآمدی نیروهای فاوا را پیگیری کنیم تا رضایت‌مندی در این بخش افزایش یابد.

علی‌اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز تشکیل این جلسه را در راستای پیگیری وظایف نظارتی شورای شهر و رسیدگی به درخواست‌های مطروحه کارکنان سازمان فاوا اعلام کرد و گفت: در شورای شهر موضوعات تبدیل وضعیت کارکنان، ایجاد شفافیت در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان فاوا و موضوعات رفاهی را پیگیری می‌کنیم.

ناصر امانی نیز با اشاره به نوع و اهمیت کار کارکنان سازمان فاوا اعلام کرد: نقش و تخصص کارکنان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری باید به درستی در روند استخدام و پرداخت حقوق در نظر گرفته شود. وی همچنین بر حل مشکلات حوزه‌ منابع انسانی سازمان تأکید کرد.

سوده نجفی عضو هیات رئیسه‌ شورای اسلامی شهر تهران، سازمان فاوا را قلب تپنده شهرداری تهران در راستای پیشبرد اهداف هوشمندسازی در شهر تهران دانست، گفت: تمام تلاش شورای شهر در راستای حمایت از کارشناسان متخصص فاوا و پیشبرد برنامه‌های فناوری در شهر تهران است و در این راستا موضوعات طرح شده در این جلسه را به‌طور کامل پیگیری و نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 38443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =