اجرای طرح در ۲۰ مسجد به صورت پایلوت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از آغاز طرح تابستانه شهید آرمان با محوریت مساجد در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، نشست توجیهی طرح تابستانه آرمان با حضور سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی به همراه مدیران ستادی و مدیران اجتماعی نواحی شش‌گانه منطقه ۱۲ در دفتر این معاونت برگزار شد.

در این نشست ساداتی ضمن تأکید بر تلاش برای غنای هرچه بیشتر تعطیلات تابستانی کودکان و نوجوانان سطح منطقه از آغاز فعالیت‌های تابستانه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ با عنوان طرح تابستانه شهید آرمان خبر داد.

وی با اشاره به محوریت مساجد در اجرای طرح آرمان افزود: با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی مساجد، ۲۰ مسجد در سطح منطقه به عنوان پایلوت برای اجرای این برنامه‌ها در نظر گرفته شده‌اند تا با استفاده از این ظرفیت‌ها و دیگر ظرفیت‌های محلی، امکانات لازم برای حضور حداکثری شهروندان به‌ویژه نوجوانان و جوانان فراهم شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی قطب طهران ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه این معاونت برای اجرای این طرح بیان کرد: به منظور هرچه بهتر برگزارشدن این برنامه‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی برای هماهنگی پایگاه‌های بسیج، آموزش و پرورش منطقه، سراهای محلات ۱۳گانه و ورزشگاه‌های سطح منطقه انجام می‌شود تا همه ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه هم‌گام شوند و تابستان امسال، فضای سالم و شادابی برای عموم شهروندان به‌ویژه جوانان و نوجوانان ایجاد کنند.

تشکیل گروه‌های ورزشی، هنری، جهادی، تئاتر، سرود، جلب مشارکت نیروهای محلی، استفاده از حضور فعال جوانان و نوجوانان و تأکید بر انجام فعالیت‌ها به صورت تیمی برای اجرای طرح آرمان از جمله مباحثی بود که در این جلسه در مورد آنها بحث و بررسی صورت گرفت.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 38459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =