پیگرد قضایی تمامی افتراها در خصوص انعقاد قرارداد در شرکت کنترل ترافیک

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی کسانی که شغلشان تهمت زدن و دروغ گفتن و نفرت آفرینی است اعلام کردند که قراردادهایی منعقد شده و اتفاقاتی در شرکت کنترل ترافیک افتاده که تأکید می‌کنیم دروغ محض است و به زودی این موارد را از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر در مورد ساختار و سازمان شرکت کنترل ترافیک، اظهار کرد: تذکر داده شد که تغییرات باید در چارچوب مصوبات شورای شهر تهران باشد و هر اقدامی غیر از این دارای ایراد خواهد بود.

وی ادامه داد: در همین راستا جلسات هم اندیشی برگزار و تصمیم گرفته شد که کمیته ای مشترک بین شورا و شهرداری تشکیل شود و قرار بر این شد که سوالات از سوی شورا مطرح و توسط شهرداری پاسخ داده شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه بخشی از سوال ها پاسخ داده نشد، تصریح کرد: بخشی از پاسخ ها غیرمرتبط و بخشی قانع کننده نبود. باید این سوالات مورد بحث قرار بگیرد و جمع بندی نهایی شود و پس از این جلسه باید گزارشی در صحن شورا ارائه شود تا رسانه ها در جریان برنامه ها قرار بگیرند.

وی با اعلام اینکه هیچ امری در این راستا رها نشده و در حال پیگیری است، گفت: برخی کسانی که شغلشان تهمت زدن و دروغ گفتن و نفرت آفرینی است اعلام کردند که قراردادهایی منعقد شده و اتفاقاتی افتاده که تأکید می کنیم دروغ محض است و به زودی این موارد را از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
کد خبر: 38467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =