استعفای شهردار دروغ است/ وقتی عده‌ای کار می‌کنند همه به آن‌ها می‌تازند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورا به شایعات مطرح شده در رابطه با مدیریت شهری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آقای شربیانی به صحن شورا تشریف آورد و بنده خبر داشتم که حالشان خوب نیست، اظهار کرد: گفته بودند که ایشان دستگیر و زندانی شده است. آقای کاشانی هم که به کربلا رفته  و آقای اقراریان نیز که برای دیدار به قوه قضاییه رفته است.

چمران تأکید کرد: متاسفانه این دروغ ها گفته می شود اما می بینیم که آقای شربیانی عملاً در شورا حضور یافت و در جایگاه خود قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه استعفای شهردار هم دروغ دیگری است که گفته می شود، خاطرنشان کرد: وقتی عده ای کار می کنند همه به آنها می تازند. کسانی که کار نکردند و از کار و فعالیت در شهر ناراحتند دروغ پردازی می کنند.

دلیل غیبت ۳ عضو شورای شهر 

وی همچنین در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: ما دیروز با آقای زاکانی جلسه داشتیم و چیزی مبنی بر استعفا نیامده و باید این مسائل از نظر قانونی پیگیری شود.

چمران با بیان اینکه گفتند چون سه نفر در صحن شورا حاضر نیستند بازداشت شده اند، تأکید کرد: آقای شربیانی با بنده تماس گرفت و پرسید با توجه به اینکه حالشان خوب نیست، به صحن بیاید یا خیر؟ که ما گفتیم بیایند و آمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: آقای اقراریان هم برای حضور در قوه قضاییه اجازه گرفت و آقای کاشانی هم برای حضور در کربلا در روز عرفه اجازه کتبی گرفت که دعای گوی ما و دروغ گویان باشد!

وی با بیان اینکه ما دیروز با شهردار تهران جلسه داشتیم، یادآور شد: مسائل زیادی را در این جلسه مطرح کردیم؛ برای مثال خرابی دستگاه تهویه ساختمان شماره دو شهرداری مطرح شد.

آیا مدیریت شهری از روزنامه منتشر کننده شایعات اخیر شکایت می‌کند؟


چمران تأکید کرد: علت این مسائل معلوم است؛ وقتی دیده می شود عده ای کار می کنند، عده ای دیگر به جنب و جوش و تکاپو می افتند که نگذارند کار کنند؛ برای باغات هنوز لایحه ای نیامده و چیزی تصویب نشده و معلوم نیست از کجا خبر دارند می خواهیم چه کاری انجام دهیم که موارد متعددی مطرح می کنند. این جای تاسف است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهر ما مشکلات زیادی دارد؛ مشکل اتوبوس و مترو داریم و به عیان گفتیم و راه حل هم داده‌ایم که باید اجرا شود اما متأسفانه به جای فرصت گذاشتن برای این مشکلات باید با این مسائل دست و پنجه نرم کنیم‌.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا از روزنامه ای که شایعه استعفای شهردار را مطرح کرده شکایت خواهد شد یا خیر؟ گفت: این موضوع را باید بخش حقوقی و روابط عمومی شهرداری دنبال کند.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 38483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =