یازدهمین رویداد " طرح رصد ۲ " به میزبانی منطقه ۱۳

سید احمد علوی، محمد آخوندی و میثم مظفر اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۳ شهرداری تهران به بررسی پروژه های اجرا شده سال ۱۴۰۱ و پروژه های در دست اقدام این منطقه پرداختند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، بازدید اعضای شورای شهر تهران از پروژه مهم تغییر کاربری اراضی ساصد در محله صفا که با توافقات انجام شده با وزارت دفاع، تبدیل به سرانه های عمومی و فضای سبز می شود، آغاز شد.

از دیگر پروژه های اجرا شده در منطقه ۱۳ که مورد بازدید اعضای شورا در طرح رصد۲ قرار گرفت؛ پروژه اجرای ۲۲ کیلومتر بهسازی معابر و انهار در محلات دارای بافت فرسوده و پیاده راه سازی و اجرای روکش آسفالت در آن محدوده، تعمیر زمین چمن مصنوعی حافظیه و جهاندیدگان و  احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز بود.

در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بوستان جنگلی سرخه حصار از پروژه های اجرا شده در این بوستان از جمله اجرای مرحله نخست نیروگاه خورشیدی با توان ۱۳۰ کیلووات، اجرای ۲ کیلومتر مسیر پیاده روی جدید، ایمن سازی مسیرها با احداث دیوار مالون، احداث پارکینگ درب سوم بوستان، احداث فاز نخست بوستان سنگی و احداث باغ راه سنگی خیابان رضوان بازدید به عمل آوردند.

از دیگرپروژه‌های اجرا شده در منطقه ۱۳، پروژه فرامنطقه‌ای احداث مجتمع MRF با هدف مدیریت یکپارچه پسماند بود، که مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به اقدامات موثر شهرداری منطقه ۱۳ در تملک ساصد و آزادسازی اراضی دوشان تپه به نفع شهروندان اشاره کرد و گفت: این دو مجموعه حدود ۸ درصد مساحت کل منطقه است و با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده شاهد تحولات خوبی در منطقه ۱۳ و افزایش سرانه‌های فضای سبز، فرهنگی و تفریحی برای مردم خواهیم بود.

وی افزود: برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های برنامه ریزی شده در این مجموعه کمیسیون برنامه و بودجه همراهی کامل خواهد داشت و علاوه بر اعتبارات درنظر گرفته شده در سال جاری در بودجه سال آینده نیز برای این مجموعه ها اعتبار مناسبی پیش بینی خواهد شد.

 آخوندی با بیان اینکه منطقه ۱۳ در حوزه پروژه‌های توسعه محلی پیشرفت فیزیکی خوبی داشت افزود: پروژه‌های مستمر منطقه ۹۷ درصد و غیر مستمر ۹۰ درصد پیشرفت داشته و رتبه این منطقه در پروژه مستمر سوم و در پروژه های غیر مستمر ششم است.

محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه ۱۳ در این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه‌های مختلف از جمله موارد کوچک مقیاس اجرا شده و در دست اجرا گفت: پروژه‌های توسعه محله‌ای یکی از رویکردهای مهم در برنامه ریزی شهری است و چنانچه این پروژه‌ها به درستی اجرا شوند، زمینه ساز حل بسیاری از معضلات شهری خواهند بود.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه ۱۳ ارتقای کیفیت و کمیت خدمت رسانی به مردم و در نهایت افزایش رضایت‌مندی آنهاست و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

" طرح رصد ۲ " در منطقه ۱۳ با ادای احترام به مقام والای شهدا در یادمان شهدای تازه احداث شده بوستان سیمرغ به پایان رسید.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 38488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =