آمادگی جایگاه عرضه بهداشتی دام منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از آماده سازی جایگاه ثابت عرضه دام مشیریه در بزرگراه امام رضا(ع) در آستانه عید سعید قربان و سنت حسنه قربانی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه مبارک ولایت و امامت گفت: جایگاه ثابت عرضه دام در این منطقه با هزار رأس دام زنده همزمان با  عید سعید قربان و سنت حسنه قربانی آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با اشاره به ساعات کاری این جایگاه در این روزها گفت: جایگاه مذکور فردا همزمان با روز عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز عید سعید قربان نیز از ساعت ۵ صبح تا ۱۵ به شهروندان خدمات ارائه می کند.

شهردار منطقه اضافه کرد: در این جایگاه تمام الزامات بهداشتی نظیر حضور دامپزشک به منظور بررسی و در صورت نیاز قرنطینه دام بیمار انجام می شود و نیروهای اورژانس، آتش نشانی و یگان حفاظت نیز در محل حضور دارند.

شیری با اشاره به اینکه تدابیر لازم به منظور ممانعت از فعالیت عرضه دام غیر بهداشتی در محدوده منطقه اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: نصب بنرهای اطلاع رسانی در ارتباط با جایگاه عرضه بهداشتی دام و برنامه ریزی جهت برپایی ایستگاه فرهنگی از دیگر فعالیتهای اجرایی در این زمینه خواهد بود.

برپایه این گزارش؛ با هدف هویت بخشی و آذین بندی سیمای بصری شهر، پوستر، بنرهای تبلیغاتی و ریسه نوری و پارچه ای در معابر و ساختمان های منطقه نصب شده است.

این گزارش حاکی است؛ جایگاه عرضه ثابت دام مشیریه در بزرگراه امام رضا(ع) نرسیده به بازار گل امام رضا(ع)، لاین کندرو واقع است و روز عرفه از ساعت ۹ تا ۱۹ و عید سعید قربان از ساعت ۵ تا ۱۵ به شهروندان خدمات رسانی می کند.

انتهای پیام//

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 38492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =