برگزاری مانور ایمنی زلزله، امداد و نجات و اطفاء حریق در پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش

به منظور افزایش آمادگی و ارتقای توانمندی ها، برای مقابله با بحران های احتمالی، مانور ایمنی در برابر زلزله، امداد و نجات و اطفاء حریق در محل پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ممی زاده مدیر HSE و رئیس گروه مدیریت بحران  سازمان عمرانی گفت: با همکاری و همراهی نیروهای سازمان آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران منطقه ۳ شهرداری تهران و نیروهای متخصص و آموزش دیده این سازمان با حضور جمعی از مدیران ارشد و کارگران و پرسنل دستگاه‌های اجرایی، یک دوره مانور به منظور افزایش آمادگی و ارتقای توانمندی ها در محوطه کارگاهی پروژه در حال ساخت پارکینگ طبقاتی نیایش برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش صحیح و به موقع کارگران و پرسنل تاثیر بسیار بالایی در کاهش حوادث احتمالی دارد گفت: با مدیریت صحیح می‌توان از رخدادهای احتمالی که منجر به صدمات جانی و مالی می‌شود جلوگیری کرد.

ممی‌زاده درحاشیه برگزاری این مانور با اشاره به اهمیت آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی گفت: هدف از مانور پیش رو ایجاد آمادگی بیشتر و افزایش هماهنگی بین دستگاه‌ها برای مقابله با بحران ها و حوادث است.

در ادامه این مانور پناه‌گیری به موقع و مناسب، خروج اضطراری و امن، حمل مصدومان احتمالی، نصب چادرهای امداد رسانی، کمک به مصدومان و حادثه دیدگان و نحوه صحیح اطفاء حریق و استفاده مناسب از خاموش کننده‌ها از جمله مواردی بود که در این مانور مورد تمرین قرار گرفت.

پیش از برگزاری این مانور کلاس آموزشی با همکاری سازمان آتش نشانی و هلال احمر برای کارگران و مدیران به طور تخصصی برگزار شد.

همچنین؛ محل اجرای این مانور، پروژه در حال اجرای پارکینگ طبقاتی نیایش از پروژه های مهم سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران است، که شامل ۹ طبقه پارکینگ در زیر زمین به گنجایش ۱۳۰۰ خودرو با امکان دسترسی و اتصال به تونل نیایش و ۲ طبقه تجاری روی زمین جنب سینمای پردیس ملت است.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 38506

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =