نصب ۱۲ هزار متر پرچم و کتیبه در منطقه ۱۷

نصب ۱۲ هزار متر ریسه پرچمی مشکی و کتیبه در میادین و معابر محلات از جمله اقدامات صورت گرفته در منطقه ۱۷ همزمان با نزدیک شدن به روزهای عزاداری امام حسین (ع) و یارانش است.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ ، محمود کلهری شهردار این منطقه گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش امسال نیز چهره شهر سیاه پوش شده و دارالشهدای تهران نیز با برنامه ویژه شهرداری منطقه ۱۷ به سوگ شهدای کربلا نشسته است.با توجه به شیوع بیماری کرونا و تغییرات در برگزاری عزاداری ها لازم است که شهر بیش از گذشته چهره حسینی به خود بگیرد و به همین دلیل شهرداری منطقه ۱۷ تهران برنامه های ویژه ای برای ماه محرم در نظر گرفته است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران افزود:در این ایام و با برنامه ریزی های صورت گرفته تا کنون ۱۲ هزار متر ریسه پرچمی مشکی و کتیبه در میادین و معابر اصلی محلات مناطق و همچنین ساختمان های اصلی و وابسته به شهرداری منطقه ۱۷ و ۲۰۰ متر ریسه مشبک در مقبره شهدای ابوذر و زمزم نصب شده است.

کلهری ادامه داد:یک پرچم بسیار بزرگ مشکی در میدان نهم دی و دو پرچم بسیار بزرگ ایران در خیابان زمزم و خیابان نقی منصوری  و ۲۲۲ عدد پرچم های مشکی و ایران نیز در میدان نهم دی،پل سواره رو قلعه مرغی،هلال احمر و شهرداری های محلات نصب شده است.

او با بیان اینکه نمای ساختمان های شهرداری منطقه ۱۷ سیاهپوش شده است، تاکید کرد: سیاهپوشی نمازخانه های بوستان های مهم،اکران تبلیغات محیطی به مناسبت محرم،اجرای حذف زوائد فیزیکی مسیرهای منتهی به مراسم ،خاموش نمودن تمام ریسه های بلوطی و شلنگی در خیابان ابوذر، رشیدی جهان و میدان نهم دی از جمله دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۷ برای ایام سوگواری امام حسین(ع) بوده است.

۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 3854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =