حفظ کرامت و شأن انسانی کارکنان اولویت اصلی مدیریت شهری منطقه ۴

طی نشستی که با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران و هیات همراه تشکیل شد، کمالی زاده بر حفظ شان و شخصیت کارکنان تاکید ویژه کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این جلسه "حجت الله ابراهیمیان" مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند؛ شهردار منطقه ۴ گفت: در یک مدیریت موفق ارج و قرب دادن به افرادی که هر روز و هر لحظه با آنها روبرو هستیم و خدمت رسانی که به مردم ارائه می شود، به دست این عزیزان صورت می گیرد از امور مهم مدیریت است.

وی با اشاره به شرایط خاص منطقه ۴ در شهر تهران گفت: این منطقه به عنوان منطقه ای با وسعت یک کلانشهر که مساحت آن بیش از ۹ مرکز استان است، از نظر عمران و بودجه رتبه اول مناطق ۲۲ گانه را کسب کرده و این روند کاری عزمی راسخ، پشتکاری جدی و نیروهایی کارآمد را می طلبد.

وی با اشاره به اصل تکریم ارباب رجوع گفت: همان گونه که در یک سازمان و اداره ارباب رجوع در راس امور قرار داشته و احترام و پاسخگویی به درخواست های او شایسته و بایسته است، حرمت نگهداشتن همکاران نیز ضروری است.

کمالی زاده گفت: در این میان اگر خدای ناکرده همکاری عمدا یا سهوا دچار لغزشی شود، مدیریت شهری منطقه ۴ بسیار تیزبینانه و هوشمندانه مشکل را پیگیری خواهد کرد.

در ادامه این جلسه ابراهیمیان مدیر کل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شهرداری تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان گرانقدر، تبریک اعیاد مبارک ماه ذی الحجه و تشکر و تقدیر از شهردار منطقه۴ و مدیران شهری این منطقه گفت: خداوند را شاکریم که به ما این افتخار را داد که در کنار مدیران شهری بتوانیم برای خدمت گزاری قدم برداریم.

وی ادامه داد: ما در این راه صعب و سخت در کنار شما هستیم تا مشکلاتی که در مسیر خدمتگزاری پیش می آید را هموار سازیم. بی شک هدف تک تک ما خدمت رسانی به شهروندان و گره گشایی از مشکلات و تسهیل امور ایشان است.

ابراهیمیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) گفت: اجرای دقیق قوانین و ضوابط اسلامی، مراعات عدالت اجتماعی و دوری از سلایق شخصی و اعمال سلیقه، در نظر گرفتن نگاه خداوند در نگهدای حرمت و آبروی اشخاص و اعمال قانون از اهم امور است.

همچنین در پایان این نشست درخصوص مسائل مختلف تخلفات اداری کارمندان بحث و تبادل نظر و دستورات لازم صادر شد.

 انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 38578

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =