۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
کد خبر: 3858
ویژه برنامه های محرم منطقه ۴

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه چهار گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم ماه، عزاداری های سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله حسین(ع) و یاران با وفایش در دو قالب مجازی و حضوری برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، مجید سمنانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه چهار گفت: با توجه به شرایط متفاوت محرم امسال و شیوع کووید ۱۹ و به منظور افزایش سلامت شهروندان و کارکنان شهرداری منطقه ۴، تلاش شده است تا برنامه ریزی منظم و رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی، محرمی متفاوت با همکاری شهروندان در محلات در حال برگزاری است.
او با اشاره به برنامه عزاداری دهه اول محرم در شهرداری منطقه ۴ افزود: قرائت زیارت عاشورا در بین نماز ظهر و عصر و ذکر مصیبت حضرت سید الشهداء(ع) از جمله اقداماتی است که از نخستین روز آغاز ماه محرم در حال اجرا است.
سمنانی در ادامه با اشاره به فعالیت گروه های منطقه ۴ در فضای مجازی افزود: فعالیت این گروه ها با رویکرد معرفی چهره های کربلا، هدف از قیام عاشورا ،روایات ائمه(ع)، حکایات بزرگان،اشعار حسینی و کلیپ های کوتاه تصویری سخنرانی و مداحی در دستور کار قرار دارد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۴ از برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهداء حضرت اباعبداله حسین(ع) برای کارکنان و شهروندان خبر داد و افزود: امروز چهارشنبه ۵ شهریور مراسم عزاداری از اذان ظهر به مدت یک ساعت در حیاط اصلی شهرداری منطقه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود.
او بیان کرد: همکارانی که هر سال نذورات اهداء کردند می توانند امسال نیز می توانند نذورات خود را در قالب بسته های خشک شامل کیک، ساندیس، شیر، اقلام بهداشتی (ماسک،دستکش) اهدا کنند.

۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
کد خبر: 3858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =