تلاش مدیریت شهری برای برطرف شدن عقب‌ماندگی های شهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران در منطقه۸ گفت: شاهد آن هستیم شهردار منطقه به‌صورت جدی پیگیری رفع مشکلات شهروندان است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸؛ در دیدار مردمی و میز خدمت منطقه ۸ که با حضور مدیران ارشد شهری پایتخت در مسجد امام حسین (ع) محله کرمان برگزار شد؛ مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری در این دوره تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات شهروندان به کار گرفته تا عقب ماندگی های ادوار گذشته شهر برطرف شود.

در این دیدار مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران گفت: همزمان با هفته قوه قضایی به همراه کارکنان و مسولان دستگاه قضایی به دیدار مقام معظم رهبری رفتیم؛ که بعد از ارائه گزارش آقای اژه ای رئیس دستگاه قضا، حضرت آقا بر خروجی و پیامد جلسات و نشست‌ها تاکید داشتند.

وی به موضوع دیگری که رهبر انقلاب در جلسه روز گذشته در خصوص حقوق عامه اشاره کردند؛ پرداخت و افزود: باید دقت کرد حقوق مردم حفظ شود و این امر مسئولیت مدیران شهرداری را سنگین‌تر می‌کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در سلسله دیدارهای ما در مناطق درخواست های شهروندان در سه دسته تقسیم می شود؛ بخشی از درخواست‌های در حیطه وظایف شهرداری نیست اما درخواست های مانند رفت و روب معابر ، آسفالت معابر، شهرسازی و... جزو وظایف ذاتی شهرداری و نظارت شورای اسلامی شهر است که در این خصوص درخدمت مردم هستیم؛ سومین مورد نیز موضوعاتی هستند که شهرداری‌ باهمکاری و همیاری سایر دستگاه‌ها به رفع مشکلات اقدام می‌کند وه همکاری شهرداری با شرکت برق و آب و فاضلاب یکی از آن‌ها است.

اقراریان عنوان کرد: شهر یک موجود زنده است و وقتی شهر را سه تا چهار سال به حال خود راها کنیم و بعد بخواهیم به حالت قبل برگردانیم باید اقدامات زیادی را انجام دهیم؛ برای نمونه در مدیریت فعلی پروژه خیالستان پس از ۵ سال فعال شد و تمامی تلاش و همت مان را برای عقب ماندگی های گذشته به روی کار گذاشته ایم و شاهد آن هستیم شهردار منطقه ۸ نیز به شکل جدی پیگیری رفع مشکلات شهروندان است.

وی خاطرنشان شد: در سه ماه ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۱۱ هزار تن عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه ۸ به اجرا در آمده است اما آسفالت ریزی معابر همواره یکی از مطالبات همیشگی شهروندان در مناطق است که طی سال‌های گذشته مغفول مانده بود.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در مسجد امام حسین(ع) با تبریک اعیاد پیش‌رو و تبریک عید سعید قربان گزارشی از اقدامات انجام شده در ۳ ماه ابتدایی سال ارائه داد و افزود: از آغاز سال تاکنون در ۲۵ پروژه توسعه‌محله‌ای به پیشرفت ۱۰۰ درصدی رسیدیم که از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی بوده است و هم اکنون نیز ۷ پروژه در منطقه۸ فعال است و سعی می‌کنیم با اجرای سریع پروژه‌ها، رضایت شهروندان حاصل شود.

گفتنی است در ادامه این دیدار مردمی فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ و همراهان شنونده درخواست‌های شهروندان بودند و مطالبات به صورت مکتوب ثبت شد و در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 38633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =