لزوم همکاری مردم با شهرداری برای مقابله با سودجویی از کودکان کار

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت:شاید پرداخت نکردن وجه به کودکان حاضر در چهارراه‌ها ظالمانه باشد اما همین عدم حمایت در طولانی مدت باعث می شود این روند برچیده شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساعت ۶ صبح امروز دیدم که عده ای کودک از پنج سال تا بالاتر سر چهارراه ها دست فروشی می کنند، اظهار کرد: جای تعجب بود که چه زمانی و چه کسانی در این ساعت این کودکان را در سطح شهر قرار دادند و جای تأسف است که عده ای سودجو از کودکانی که قدرت تصمیم گیری ندارند، سوء استفاده می کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: تقاضا می کنم شهرداری تهران با دستگاه های ذیربط موضوع را بررسی کند و یکبار با این سودجویان به صورت جدی برخورد کند.

وی با بیان اینکه علاوه بر شهرداری باید شهروندان نیز در این زمینه مشارکت کنند، گفت: شاید پرداخت نکردن وجه به این کودکان ظالمانه باشد اما همین عدم حمایت در طولانی مدت باعث می شود این روند برچیده شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه گویا ساعت ۶ صبح مصوبه دولت را مبنی بر آغاز ساعت کاری رعایت کردند، گفت: این وضعیت شایسته شهر ما نیست و نیاز به ساماندهی واقعی دارد.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
کد خبر: 38717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =