سه شنبه های سلامت در هجده مسجد منطقه ۸

اجرای پویش سه شنبه‌های سلامت در مساجد منطقه۸ با استقبال هزار و ششصد شهروند برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، میلاد علی نیا سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، از اجرای پویش سه‌شنبه‌های سلامت در هجده مسجد این منطقه، طی سه ماه نخست سال خبر داد.

وی با تأکید بر رویکرد مسجد محوری در رسیدگی به امور شهروندان گفت: مسجد مهم ترین جایگاه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را در جامعه دارد و همین امر محوریت مساجد را برای شهروندان پررنگ‌تر می‌کند.

علی نیا، حفظ و ارتقای سلامت و توانمند سازی شهروندان به منظور اتخاذ رفتار های خود مراقبتی را در اولویت این پویش قرار دارد.

وی هدف از اجرای این‌گونه اقدامات و برنامه‌ها در مساجد را ایجاد بستر مناسب جهت تعامل با شهروندان و توسعه مشارکت های داوطلبانه در جهت بهبود سلامت وکیفیت زندگی نمازگزاران در محلات سطح منطقه عنوان کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، در این خصوص افزود: این طرح که با برپایی میز خدمت شامل مشاوره‌های روانشناسی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه‌ای، مشاوره طب سنتی، مشاوره مامایی، ویزیت پزشک عمومی، توزیع رسانه های آموزشی و اقلام بهداشتی و اجرای گارکاه های آموزشی در مساجد سطح منطقه اجرا شد؛ با استقبال بیش از هزار و ششصد نفر از نمازگزاران روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 38726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =