ساماندهی ساخت و سازها و دستفروشان غیرمجاز در شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ از ساماندهی برخی دستفروشان در سطح شهر خبر داد و گفت: برخورد جدی با دستفروشان و ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت کار قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به این خبر گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر ایجاد سد معبرهای ناشی از ساخت و سازها و بی توجهی به حق و حقوق شهروندی توسط سازندگان و اصناف یکی از دغدغه های مهم شهروندان است که در این طرح مد نظر قرار گرفته شده است.

وی افزود: در راستای اجرای آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، اداره ساماندهی منطقه با" رعایت اصول حرفه ای کار " در خصوص شکایات واصله از فعالیت های واحدهای صنفی متخلف، اقدام به شناسایی واحدهای صنفی مزاحم و طرح در مراجع قضایی  در این خصوص می کند.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اقدامات یک ماهه گذشته در این خصوص گفت: در این راستا در ماهی که گذشت تعداد ۶۵۰ پرونده شستشو و رفع سد معبر کیوسک به تعداد ۵۰ باب تعیین تکلیف شد.

کمالی زاده افزود: این عملیات جهت رفاه حال شهروندان و رفع آلودگی های زیست محیطی اعم از  بصری و صوتی و  ... در محل های مذکور اجرا می شود.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: در ادامه این طرح در صورت نادیده گرفتن اخطاریه ها توسط واحدهای صنفی متخلف این واحدها پلمپ خواهند شد.

 انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 38730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =