درآمد مازاد شهرداری در سال گذشته صرف پیش پرداخت خرید اتوبوس و اورهال مترو شد/ توافق با بانک شهر برای دریافت برات‌کارت و ال‌سی

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: توافقاتی با بانک شهر برای دریافت برات کارت و ال سی داشتیم.

به گزارش خبرنگار شهر، لطف اله فروزنده در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش حساب و درآمد شهرداری تهران در اسفندماه سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه ۱۳۷ درصد بودجه سال قبل محقق شد، اظهار کرد: این مهم با تلاش شهرداری و سیاست گذاری شورا محقق شد که در تاریخ شهرداری بی سابقه و باعث افتخار است.

وی با بیان اینکه ما گزارش هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومان مازاد را ارائه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از ۹ هزار میلیارد تومان درآمد مازاد در خزانه است. در ۱۵ اردیبهشت ماه که حساب ها بسته شد باید تمام مبالغ در خزانه قرار می گرفت.

فروزنده با اعلام اینکه ۹۷ درصد هزینه ها صرف شده است، یادآور شد: ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای مترو در نظر گرفته شده و هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به امسال منتقل شده و قرارداد ۱۱ هزار میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس از این محل تأمین شده است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد در اسفندماه محقق شد، خاطرنشان کرد: این را در نظر بگیریم که تخفیف عوارض شهرسازی در اسفندماه کمتر از ماه های دیگر و ۲۰ درصد بود.

وی با بیان اینکه توافقاتی با بانک شهر برای دریافت برات کارت و ال سی داشتیم، تصریح کرد: ما به تمام مناطق اعلام کردیم که پیمانکاران را برای دریافت مبالغ خود فرا بخوانند و هریک مدارک روشنی داشتند مبالغ را دریافت کردند و پرداخت خوبی به پیمانکاران بزرگ داشتیم و بدهی های پایین نیز در حال پیگیری است. ما نفی نمی کنیم که بدهی های سنواتی داریم اما تلاش کردیم که بدهی ها پرداخت شود و آرامترین سال را در سال گذشته داشتیم.

انتهای پیام

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 38740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =