اجرای بیش از ۱۸ هزار تن آسفالت در محلات منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای بیش از ۱۸ هزار تن روکش آسفالت در معابر و محلات منطقه در راستای طرح نهضت آسفالت خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور با بیان اینکه بهسازی معابر و محورهای عبوری به لحاظ عبور و مرور شهروندان و روانسازی ترافیکی، از مهمترین فعالیت‌های سال جدید است، افزود: در این راستا بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از محورهای مهم عبوری منطقه با انجام عملیات روکش آسفالت مکانیزه مناسب سازی شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات روکش آسفالت در محورهای شهید محلاتی، هفده شهریور، شاه آبادی، تاجیک، عامری و... افزود:اتفاق خوب دیگری که در حوزه عمران در منطقه ۱۴ رقم خورد و مورد رضایت شهروندان قرار گرفت، عملیات روکش آسفالت بویژه در کوچه ها و معابر قدیمی و باریک منطقه است.

سالاری پور با اشاره به اینکه به لحاظ حجم آسفالت جزو مناطق پیشرو در تهران بوده ایم، گفت: بیش از ۱۸ هزار تن آسفالت تاکنون برای بهسازی معابر و محلات منطقه صرف شده و این مناسب سازی در سطح خرد و محلی مورد رضایت شهروندان بوده است.

شهردار منطقه ۱۴ یاداور شد: در راستای ارتقای کیفیت آسفالت معابر و بهبود زیرساخت‌های معابر شهری با توجه به تأثیرپذیری معابر استاندارد و با کیفیت در ترافیک شهری مناسب سازی و عملیات روکش آسفالت مکانیزه وعملیات اصلاح و لکه‌گیری آسفالت در سایر خیابان ها و محورهای اصلی و فرعی منطقه ۱۴ همچنان اجرا می شود.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
کد خبر: 38763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =