دیدار دوستانه تیم فوتبال کودکان محله هرندی و تیم پردیس پاک

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری دیدار دوستانه بین دو تیم فوتبال کودکان محله هرندی و پردیس پاک (تیم جوانان بازپروری‌شده) به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و عید قربان، تیم فوتبال پردیس پاک (متشکل از جوانان بازپروری‌شده) طی دیداری نمادین به مصاف تیم کودکان کار محله هرندی رفت.

یزدی با تأکید بر اهمیت ورزش در پرهیز جوانان از رفتارهای پرخطر مانند استفاده از مواد مخدر افزود: منطقه ۱۲ چندی است به طراحی و اجرای بازی‌های مینی‌فوتبال برای محلات کم‌برخوردار، به‌ویژه کودکان کار پرداخته و تلاش کرده با این اقدام به کاهش آسیب‌های اجتماعی در این محلات کمک کند.

وی همچنین تشریح کرد: در این بازی، تیم کودکان کار موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم بهبودیافتگان را شکست دهد و در پایان این دیدار که به منظور تشویق نوجوانان محلات کم‌برخوردار به ورزش و با حضور تعدادی از پیشکسوتان فوتبال کشور برگزار شد، به همه شرکت‌کنندگان هدایای ورزشی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین؛ تیم فوتبال پردیس پاک با حمایت منطقه ۱۲ و به منظور جذب و حمایت از افراد آسیب‌دیده و بازپروری‌شده تشکیل شده و طی سالیان گذشته دیدارهای متعدد ورزشی با پیشکسوتان بزرگ فوتبال ایران داشته است.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 38776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =