فرصتی ویژه برای مالکین دارای رای تخریب

شهردار منطقه ۴ از پایش و روند اقدامات اجرایی پرونده های دارای رای کمیسیون ماده صد مربوط به بند" ت" تبصره ۶ قانون بودجه کل کشور در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴" علی اصغر کمالی زاده" با اشاره به برگزاری جلسات مستمر در خصوص بند " ت" در این منطقه گفت: روز گذشته با حضور "فاطمه حیدری" مدیر کل محترم کمیسیون های ماده صد و معاونین و مدیران اداره مذکور، معاون شهرسازی و معماری منطقه ۴ و روئسای اجرای احکام و نظارت فنی این منطقه جلسه ای در خصوص روند انجام  پرونده های این منطقه در مورد مصوبه مذکور  برگزار شد.

شهردار منطقه ۴ افزود: پرونده‌های مشمول این بند در منطقه ۴ معرفی شده‌اند که در مرحله صدور اخطار  و مذاکره با مالکین توسط اداره اجرای احکام و  نواحی ۹ گانه می باشند.

وی در ادامه از شهروندان و مالکینی که شرایط پرونده شان منطبق با قانون مصوب شده می باشد، در خواست کرد از این فرصت ایجاد  شده نهایت استفاده را ببرند.

کمالی زاده در پایان خاطر نشان کرد: رعایت حقوق شهروندان و در عین حال بخشنامه مرتبط در استفاده حداکثری از فرصت مصوبه مذکور در دستور کار این منطقه قرار داشته و امید است با این مصوبه تعداد کثیری از پرونده های دارای رای ماده صد این منطقه از آمار نهایی کسر شود.

انتهای پیام/
 

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 38813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =