یکی از بزرگترین دستاوردهای شهردار منطقه ۱۷ کسب رضایت مردم است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از زحمات آقای شنگی تشکر می کنم؛ جذب حداکثری و دفع حداقلی برای افزایش سرمایه اجتماعی مهم است که در این منطقه اتفاق افتاده است. اینکه آقای شنگی توانسته رضایت مردم را کسب کند، بزرگترین دستاورد است، چراکه رضایت مردم مهم است که در این منطقه رضایت وجود دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، نشست ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر تهران و سیدجعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با شورایاران  محلات ۱۴ گانه منطقه دارالشهدا و با حضور رضا شنگی شهردار منطقه، معاونین و جمعی از مدیران شهری منطقه برگزار شد.

ابراز خرسندی تشکری از فضای خوب نشست منطقه ۱۷

در این جلسه تشکری پس از استماع صحبت های ذی نفعان اجتماعی منطقه، ضمن ابراز خرسندی از حضور در چنین جمعی، گفت: خوشحال هستم که همچین فضای خوبی در منطقه ۱۷ وجود دارد، چراکه بنده به مناطق بسیاری رفته ام و در جلساتی که با حضور شورایاران برگزار شده، شرکت کرده ام اما فضای آنها ۱۸۰ درجه با اینجا فرق داشته است.

افتخار می کنم شورایاران کاربلد و مسئله فهم داریم

وی افزود:خوشحال هستم این فضا را در اینجا می بینم و این  عزیزان زحمات شهردار منطقه را نادیده نگرفتند و راستی ها و خوبی ها هم می بینند که این نشان از روح قدرشناسی دارد و یک ارزش و فضیلت محسوب می شود. افتخار می کنیم شورایارانی داریم که کار خود را بلد هستند و مسئله را می فهمند.

ابراز رضایت تشکری از انتخاب تیم خوب و پادررکاب توسط شهردار منطقه ۱۷

تشکری با اشاره به شخصیت شهردار منطقه ۱۷، تصریح  کرد: ایشان بچه محله ای خوب و یک فرد بسیجی است که یک تیم خوب و پادررکاب از جنس خود انتخاب کرده است؛ حداکثر رضایتمندی را در اتفاقات خوب منطقه می بینیم، لذا از این جهت از آقای شنگی و مدیران خوب و سایر پرسنل ایشان تشکر می کنم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی از صحبت های شوریاران منطقه، اظهار داشت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بحث فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی بود که حرف کاملا درستی است؛ این نکته را باید توجه داشت در دوره قبل شورای شهر، شرکت واحد ۶ هزار و ۵۰۰ اتوبوس تحویل شورای پنجم داده بود، این در حالی است روزی که در دوره ششم مستقر شدیم، ادعا شد ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس داریم.

وی افزود: طبق تحقیقات و آمار صحیح، این عدد به هزار و ۷۰۰ اتوبوس روشن رسید که اگر دو تریپ برای هر اتوبوس در نظر بگیریم، تعداد آن به هزار و ۳۰۰ اتوبوس رسید که دو تریپ کار می کرد که نشان از یک بی توجهی جدی نسبت به این موضوع داشت و دود آن به چشم تمام شهروندان رفت.

اتفاق مبارک در ناوگان اتوبوسرانی در پی همت اعضاء شورای اسلامی شهر

تشکری تصریح کرد: در این دوره با همت همکاران شورای شهر و نگاه خوب به بحث حمل و نقل اتفاق مبارکی برای شهر رقم خورد، اما بازخورد آن به سرعت نخواهد بود و اوایل سال آینده عواید آن را خواهید دید. در حال حاضر با پیگیری ها و تلاش معاونت حمل و نقل و ترافیک، برای خرید ۲ هزار اتوبوس قرارداد بسته ایم و حتما نظارت خواهیم کرد تا شروع تحویل اتوبوس ها از مناطق جنوبی شهر باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط ذی نفعان اجتماعی منطقه، گفت: تمام موضوعات مطرح شده را با جدیت دنبال خواهیم کرد. بحث شورایاری ها را از دکتر قالیباف پیگیری می کنیم تا این موضوع حل و فصل شود.

قول تشکری درخصوص پیگیری خط ۸ مترو، خط راه آهن تهران-اهواز و رفع مشکل ترافیکی سه راه بوتان/ عدم مشکل بین شورایاران و شهردار منطقه به منش و شخصیت آنها و شهردار منطقه برمی گردد

وی گفت: در این منطقه مشکلی بین اعضاء شورایاری ها و شهردار نداریم که به منش و شخصیت تک تک اعضاء و شهردار منطقه و مدیران آن برمی گردد و این فهم وجود دارد که از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند. حتما بحث خط ۸ مترو و خط راه آهن تهران-اهواز و سه راه بوتان را به طور جدی دنبال خواهیم کرد.

تشکر امانی از شنگی به دلیل ارتباط اصولی و منطقی با شورایاران

در ادامه جلسه امانی گفت: این جلسه، جلسه بابرکتی شد و از نفس گرم و خالصانه آقای شنگی و همکارانشان و اعضاء شورایاری تشکر می کنم؛ این جلسه یکی از بهترین جلسات ما بین مدیران شهری و نمایندگان مردم بود که این نشان از هوشیاری، دقت و تدبیر آقای شنگی برای ارتباط اصولی و منطقی با شما دارد و حاکی از تجربه و هوشمندی ایشان است که به عنوان عضو شورای شهر از ایشان تشکر می کنم.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران با اشاره به اعضاء شورایاری، گفت: شما ناظرین و بازوان شورای شهر هستید. مقام معظم رهبری فرموده اند باید اداره کشور مردمی باشد. معتقد هستیم مدیریت شهری ویترین نظام است؛ وقتی گردشگری به شهرهای مختلف کشور ما سفر می کند در خاطرات خود از آنچه در شهر دیده است، گزارش می دهد. اگر ما به عنوان مدیریت شهری به خوبی کار کنیم، می توانیم امید را زودتر در مردم بیشتر کنیم، چون خدمات ما سهل الوصول تر است.

مدیریت شهری ویترین نظام است/کارآمدکردن مدیریت شهری با مشارکت مردم

وی اظهار داشت: اگر بتوانیم سیستم را کارآمدتر کنیم و مردم خروجی آن را بهتر ببینند، این نکته اصلی و سقل مرکزی است و مقام معظم رهبری فرموده اند همه مسئولین کشور باید توجه کنند ارائه آمار مشکلی را حل نمی کند و مهم خروجی کار است که مردم آن را حس کنند. بنابراین همانطور که عرض شد مدیریت شهری ویترین نظام است که کارآمد کردن آن در مشارکت با مردم است.

امانی گفت: از زحمات آقای شنگی تشکر می کنم؛ جذب حداکثری و دفع حداقلی برای افزایش سرمایه اجتماعی مهم است که در این منطقه اتفاق افتاده است. اینکه آقای شنگی توانسته رضایت مردم را کسب کند، بزرگترین دستاورد است، چراکه رضایت مردم مهم است که در این منطقه رضایت وجود دارد.

مطالبات شنگی از اعضاء شورای اسلامی شهر جهت کمک به توسعه منطقه

رضا شنگی شهردار منطقه در این جلسه ضمن تشکر از شورایاران منطقه، گفت: ارتباط مستمر ما با دوستان برقرار است و موضوعات مطرح شده را بررسی خواهم کرد.

همچنین شهردار منطقه ضمن صحبت درباره لزوم احداث ایستگاه‌های مترو با محوریت مرکز منطقه جهت دسترسی بهتر شهروندان به ایستگاه‌های مترو، رسیدگی به وضعیت خط راه آهن تهران-اهواز و مسئله ترافیکی سه راه بوتان، پیشنهادات مطالعه و کارشناسی شده راجع به این مسائل ارائه کرد و خواستار کمک اعضاء محترم شورای اسلامی شهر تهران به حل این مسائل جهت توسعه منطقه شد.

انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 38825

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =