آیین رونمایی از دیوارنگاره شهیدان صالح کندری در منطقه ۲۰

آئین رونمایی از دیوار نگاره شهیدان صالح کندری روز دوشنبه ۱۲ تیرماه با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، دیوارنگاره شهیدان صالح کندری با حضور شهردار منطقه، رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرری، معاون خدمات شهری و محیط زیست، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۵ و رییس روابط عمومی منطقه ۲۰ و خانواده گرانقدر شهیدان کندری رونمایی شد.

سیدمحمد ناظم رضوی شهردار منطقه گفت: نقاشی دیواری شهیدان علیرضا صالح کندری، محمد صالح کندری و عباس صالح کندری به مساحت ۵۴۰ مترمربع با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه ۲۰ و بنیاد شهید شهرستان ری در دیوار مجاور منزل شهید علیرضا صالح کندری واقع در بلوار کریمان رونمایی شد.

ناظم رضوی با بیان اینکه نهادینه سازی و اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه یکی از مهمترین اهداف برنامه های اجرایی شهرداری است گفت: در راستای ارزش گذاری بیشتر به شهدا  و عطر آگین کردن فضای شهر به تصاویر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از صبر و استقامت خانواده آنان، ترسیم تمثال شهدا انجام می شود.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۲۰ افتخار پرچم داری ۱۸۰۰ شهید، ۳۰۰۰ جانباز، ۳۲۰ آزاده و ۱۹ شهید مدافع حرم را دارد، گفت: آشنایی آحاد شهروندان به ویژه نسل جوان با سیره و سبک زندگی شهدا در خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمنان موثر است و مدیریت شهری این منطقه تلاش کرده است تا با ترسیم تمثال شهدا و نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدا در نقاط مختلف شهر در مسیر معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس حرکت کند.

شهید علی رضا صالح کندری متولد ۱۳۴۹ در سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه، شهید محمدصالح کندری در سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه و شهید عباس صالح کندری در سال ۱۳۶۴ در منطقه چنگوله به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد خبر: 38879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =