از ادای احترام به خانواده شهدا تا دیدار با بسیجیان منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ به مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ ولایت «عید غدیر» و در دیدار با خانواده شهید«سید سعید صادقی» بار دیگر با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در این دیدار صمیمانه که با حضور و همراهی «مهدی اقراریان» و «سوده نجفی» اعضای شورای اسلامی شهر تهران و امور ایثارگران صورت گرفت، با تاکید بر اینکه آزادی و امنیت امروز مردم و میهن اسلامی از جانفشانی ها و رشادت های شهداست، از خانواده شهید صادقی که با تقدیم عزیزشان برای حفظ انقلاب و نظام اندوخته با ارزشی را نزد پروردگار سرمایه گذاری نموده اند، تجلیل و قدردانی شد.

دیدار با بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۳۱۷ امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه هایی بود که با حضور اعضای شورا و همراهی فرمانده ناحیه مقاومت شهید محلاتی در آستانه عید غدیر برگزارشد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهید محلاتی با بیان اینکه این منطقه دارای ظرفیت های متعددی از باب کالبدی، هویتی و فرهنگی است، از پای کار بودن بسیج برای اجرای برنامه های متنوع در ایام مذهبی و اعیاد در محلات خبرداد.

 اقراریان عضو شورای شهر تهران نیز در جمع بسیجیان منطقه با اشاره به اینکه مساجد به عنوان پایگاه های مذهبی و فرهنگی بهترین گزینه برای ارتباط بیشتر مردم با مسئولان شهری و برنامه های فرهنگی، مذهبی و آموزشی است، گفت: بدون تردید با مشارکت شما بسیجیان به عنوان افراد فعال و انقلابی این پایگاه های مذهبی محلات پررونق تر خواهد شد و برنامه های فرهنگی مذهبی با استقبال و مشارکت بیشتر شهروندان بویژه جوانترها برگزار می شود.

نجفی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در گپ و گفت با بسیجیان منطقه و بررسی موضوعات مطرح شده، با یاداوری اینکه بسیجیان همیشه در صحنه عمل بوده و هستند و حرف و صحبت در منش رفتاری ایشان نیست، از فعالیت های جهادی بسیجیان دارالمومنین تهران در همه برنامه ها و مناسبت ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 38900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =